سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریادار "بیغم" خبر داد

برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 در محدوده وسیعی از آب‌های آزاد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین صبحگاه عمومی ستاد این نیرو از برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار "غلامرضا بیغم" جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: ان‌شاالله در آینده نزدیک رزمایش دریایی ولایت 93 در محدوده وسیعی از آب‌های آزاد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش با توجه به ماهیت و نوع مأموریت‌های ذاتی و محوله این نیرو بایستی همواره در تلاش و تکاپو باشند تا بتوانند به تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا جامه عمل بپوشانند.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نمایش اهم فعالیت‌ها و اقدامات به خصوص آمادگی این نیرو  در قالب رزمایش نمود پیدا خواهد کرد که بحمدالله زمینه‌های برگزاری آن فراهم شده است.
 
امیر دریادار "بیغم" با اشاره به برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم در سراسر پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش، گفت: این همان چیزی است که دشمنان اسلام و انقلاب از آن هراس دارند و در جنگ نرم موجب می‌شود تا همه نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب شود.
 
وی در پایان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت سالروز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش‌رو داشتن هفتم آذر و برنامه‌های متعددی که به همین مناسبت پیش‌بینی شده، امیدواریم همه عزیزان در سراسر پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش در اجرایی شدن این برنامه‌ها اهتمام کرده تا بتوانیم گوشه‌ای از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های دریادلان در هشت سال دفاع مقدس را نشان دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.