سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بسکتبال ثامن:

با بازیکنان بومی مشهد به توافق نرسیدیم

سرمربی تیم بسکتبال تازه وارد ثامن مشهد با اشاره به جذب 5 بازیکن غیر بومی تاکید کرد که با بیشتر بازیکنان بومی شاغل در سایر شهرها به توافق نرسیده اند.

مهدی صاحبیان سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد بعد از بازی اول تیمش در سوپرلیگ بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فکر می کنم تا دو هفته ی آینده اوضاع تیم ما بهتر از شرایط فعلی می شود. ما طی یک هفته 10 بازیکن را گرفتیم و هنوز در پست پنج با مشکل روبرو هستیم. به دنبال جذب صالح فروتن بودیم که مشکل این پست را حل کنیم اما هنوز به توافق نرسیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان سنتری بیرون مانده اند که ثامن توان جذب آنها را ندارد، در مورد بودجه ی تیم اشاره کرد: صحبت هایی برای جذب حامی مالی هست اما تا عملی شدن فاصله دارد. در هر حال اگر هم چنین اتفاقی بیافتد، بودجه ی خود را نگه می داریم تا در لیگ حرفه ای بازیکن خارجی جذب کنیم. 

صاحبیان در پاسخ به اینکه قرار بود بیشتر ترکیب تیمش بازیکنان بومی مشهد باشند، گفت: در حال حاضر 6 بازیکن مشهدی و 5 بازیکن از شهرهای دیگر داریم. ما با بازیکنان بومی دیگر مشهد به توافق نرسیدیم چون به دنبال شرایط بازی بهتری بودند. 

سرمربی ثامن هدف تیمش را ماندن در سوپرلیگ عنوان کرد و در مورد بازی با مهرام گفت: بازی سختی برایمان بود. در کوارتر سوم تمرکز خود را از دست دادیم و اختلاف ایجاد شد. به نظرم در بازی های بعد عمکرد بهتری نسبت به این مسابقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: صاحبیان ، ثامن ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.