سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ياسوج؛

تحریم اقتصادی هیچ گونه خللی در توسعه و بازسازی شبكه انتقال نفت و گاز نداشته است

رییس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تحریم اقتصادی دشمن هیچ گونه خللی در توسعه و بازسازی شبكه انتقال نفت و گاز صنعت نفت گچساران نداشته و بیشتر تأسیسات انتقال نفت و گاز این شركت بومی سازی شده است.

عزیزاله طریقی نژاد  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: طی چند سال اخیر 2 هزار و500كیلومتر خطوط لوله نفت و گاز این شركت، تعویض، ایمن سازی یا مرمت شده اند.

وی گفت : طول خطوط لوله نفت و گاز شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیش از پنج هزار و ۵۰۰ كیلومتر است كه بیش از یك هزار و ۶۰۰ كیلومتر از این خطوط به صورت زیرزمینی نصب شده است.

وی گفت: عمده فعالیت بخش خوردگی فلزات بر حفاظت و پیشگیری از خوردگی این بخش از خطوط متمركز شده است و طی چند سال اخیر با بهسازی سامانه های حفاظت كاتدی موجود و احداث سامانه های حفاظت كاتدی جدید، همه این خطوط تحت حفاظت قرار گرفته اند و خوردگی آنها كنترل شده است. 

طریقی نژاد از تعویض و مرمت و ایمن سازی بیش از500كیلومتر از خطوط نفت و گاز زیر زمینی در چند سال گذشته خبر داد و گفت: همه مواد اولیه و اتصالات و تجهیزات مورد نیاز جهت تعمیر و ایمن سازی و حفاظت این شبكه خطوط از محل تولیدات داخل كشور تهیه شده است.

رییس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تعویض و مرمت بیش از ۲ هزار كیلومتر از خطوط  لوله نفت و گاز روكار با قطرهای مختلف طی سالیان اخیر نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه تركیدگی و انفجار خطوط ناشی از فرسودگی، در چند سال اخیر به حداقل ممكن كاهش یافته است.

انتهاي پيام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.