سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همیلتون: اسپین باعث شد برد را از دست بدهم

لوئیس همیلتون هیچ کسی را به غیر از خودش مقصر اسپین شدن نمی داند و باور دارد این حرکت باعث شد برد در اینترلاگوس را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران او گفت: به نظر من این باعث شد برنده شدن در این رقابت را از دست بدهم. تا آن زمان خیلی سریع بودم و در آن دور یک ثانیه سریعتر از روزبرگ حرکت می کردم. به این فکر کردم که شاید بهتر باشد یک دور دیگر در پیست بمانم. اما تایرها را تا آخر مصرف کرده بودم و برای دور بعدی به هیچ عنوان چسبندگی نداشتم. یک اشتباه کردم و در پیچ چهارم ترکزهای عقب قفل کرد و اسپین شدم. برای دومین بار در این آخر هفته چنین اتفاقی رخ داد. مقصر هیچ کسی جز خودم نبود.

وی افزود:وقتی از طریق ارتباط رادیویی به من گفتند باید سریعتر باشم، فکر کردم یک دور دیگر در پیست بمانم. به همین دلیل هرچقدر تا قبل از آن از تایرها مراقبت کرده بودم، آنها را تا انتها مصرف کردم. بعد دوباره گفتند باید به فشار آوردن ادامه بدهم. اما خیلی وقت بود که دیگر چیزی از تایرهای عقب باقی نمانده بود و دیگر چسبندگی نداشتند.
تا قبل از آن دور فوق العاده کار می کردند. به طور کلی امروز بسیار سریع بودم و این را وقتی دیدم که فاصله ۷ ثانیه ای را به صفر رساندم. اما نیکو کار بهتری انجام داد و اشتباه نکرد. بر روی رقابت بعدی تمرکز می کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.