سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند امیرکبیر همزمان با رویداد جهانی/ تلاش تیم‌ها برای ارائه طرح کسب و کار بر‌تر

معاون اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپ ویکند همزمان با رویداد جهانی، گفت: در این رویداد به منظور تهیه طرح کسب و کار ایده‌های بر‌تر، مربیانی برای آموزش به تیم‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: مهندس علی علیزاده با تاکید بر اینکه رویداد استارتاپ ویکند این دانشگاه تاکنون اقدام به برگزاری ۳ دوره استارتاپ ویکند کرده است، افزود: در سال جاری این رویداد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر همزمان با رویداد جهانی برگزار خواهد شد. 

وی زمان برگزاری این رویداد را از ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه جاری ذکر کرد، اظهار داشت: این رویداد در طی ۵۴ ساعت از روز چهارشنبه ۲۸ آبان تا روز جمعه ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد. 

علیزاده با اشاره به نحوه برگزاری این رویداد خاطر نشان کرد: در روز اول برگزاری این رویداد با حضور شرکت‌کنندگان تعدادی ایده‌های خود را برای سایر حضار ارائه خواهند کرد و بر اساس رای حضار ۱۰ ایده انتخاب خواهد شد. 

معاون اداره کل انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ادامه داد: صاحبان ایده‌های بر‌تر با تشکیل تیمی از میان شرکت‌کنندگان در استارتاپ باید تا روز جمعه از ایده خود طرح کسب و کار و امکان سنجی مالی ارائه دهند. 

علیزاده با تاکید بر اینکه در فرآیند تهیه طرح کسب و کار ایده مربیانی برای ارائه آموزش‌های لازم به تیم‌ها در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در روز پایان این رویداد با حضور اعضای هیات علمی و صاحبان سرمایه ۳ ایده برتری که موفق به تدوین طرح کسب و کار شدند معرفی خواهند شد. 

وی به تفاوت این رویداد با رویداد ایده بازار اشاره کرد و گفت: رویداد ایده بازار یک رویداد عمومی است که بیشتر با حضور سرمایه گذاران برگزار می‌شود ولی در رویداد استارتاپ ویکند با حضور صاحبان صنعت برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.