سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکوویچ: پسرم به من انگیزه مضاعف می‌دهد

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اطمینان داد وظایف پدری او را از قهرمانی دور نمی‌کند بلکه تولد پسرش به او انگیزه مضاعف داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، خواک جووکویچ به تازگی بیستمین عنوان قهرمانی خود در رقابتهای مسترز را در پاریس بدست آورد این قهرمانی موجب شد وی برای سومین مرتبه سال را به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان به پایان برساند.

اگر جوکوویچ بتواند در مسابقات ATP لندن هم به قهرمانی برسد در رکورد ایوان لندل که 3 قهرمانی متوالی ATP را در کارنامه دارد مشترک خواهد بود.

جوکوویچ در مورد تداخل امور ورزشی با وظایف پدری گفت: به طور حتم تولد پسرم تغییرات بسیاری از لحاظ روحی برایم بوجود آورده است.

اما این تغییرات همگی مثبت بوده‌اند اگر قرار باشد به خاطر عزیزترین موجود زندگیتان به ویژه آنکه آن شخص پسر شما باشد بازی کنید بدون شک انگیزه مضاعفی برای حضور در زمین پیدا می‌کنید.

بر اساس این گزارش جوکوویچ در مسابقات داخل سالن تنیس دارای رکورد 27 بازی بدون شکست ایت وی امیدوار است با قهرمانی در مسابقات ATP لندن امتیاز جهانی خود را به 1500 رسانده و جایگاه خود در صدر رنکینگ جهانی را تثبیت کند.

تمدید قرارداد مربی جوکوویچ

بورس بکر مربی نواک جوکوویچ قرارداد خود با این تنیسور صربستانی را تمدید می‌کند. 

بکر 43  ساله گفت: ما صحبتهای مقدماتی برای تمدید قرارداد را انجام داده‌ایم من و نواک 12 ماه بسیار درخشانی را پشت سر گذاشتیم و رابطه ما به شکلی است که حتی یک قول و قرار کلامی هم برای ما کافی است.

لازم به ذکر است این مربی آلمانی از دسامبر 2013 همکاری خود را جوکوویچ را آغاز کرد و در سال 2014 همراه با تنیسور 27 ساله به 6 عنوان قهرمانی بین المللی رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جوکوویچ ، تنیس ، تولد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.