سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه صبح امروز؛

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خواستار رسیدگی به پرونده وکیل 32 میلیاردی شد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: این فراکسیون خواستار رسیدگی سریع به پرونده وکیل ۳۲ میلیاردی است.

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به برگزاری جلسه صبح امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اشاره کرد و گفت: صبح امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه جلسه شورای مرکزی این فراکسیون با حضور آقای لاریجانی برگزار شد.  
 
وی افزود: در این جلسه دو موضوع مهم طرح الحاق برخی مواد و تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و همچنین پرونده وکیل ۳۲ میلیاردی مطرح و بررسی شد.  
 
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: این فراکسیون حمایت خود از طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را اعلام کردند و معتقدند برخی تبصره‌های قانون بودجه که هرساله مجلس آن را بررسی می‌کند وقت مجلس را می‌گیرد، بنابراین باید در قالب یک طرح بررسی و تعیین تکلیف شود
 
پیرموذن تصریح کرد: همچنین آقای لاریجانی از این طرح حمایت کردند.  
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه پرونده وکیلی که ۳۲ میلیارد تومان بابت انعقاد قرارداد با وزارت نیرو دریافت کرده است مطرح و فراکسیون خواستار رسیدگی سریع به این پرونده شد.  
 
اضافه می‌شود، پیش از این نادر قاضی‌پور دیگر عضو رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از بازداشت مدیرکل حقوقی وزارت نیرو درپی انعقاد قرارداد با یک وکیل به مبلغ ۳۲ میلیارد تومان خبر داده بود.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.