سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بازدید نماینده شهرستان لنجان از طرح های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی شهرداری فولادشهر

منصوری نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی شهر فولادشهر بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان منصوری نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی بازديد بعمل آوردند.

در اين بازديد شهردار به ارائه گوشه هايي از عملكرد یک ساله دوران تصدي خويش پرداختند و ياد آور شدند تمام تلاش مدیریت شهری در ساختن شهری با معیارهای اسلامی و ایرانی می باشد.

منصوری ضمن خدا قوت به نیرو های شهرداری و با تقدیر از خدمات شهرداری فولادشهر در جهت عمران و آبادانی این شهر ، اظهار نمود: با توجه به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، مدیران و پرسنل شهرداری بیش از پیش در امر توسعه شهری با هدف خدمت رسانی در ابعاد مختلف عمرانی فرهنگی و اجتماعی تلاش نمایند.

وی در پایان این بازدید ضمن تشکر از مهندس امیری شهردار و اعضای شورای اسلامی ، اجرای این پروژه ها را خدمتی مهم به مردم فولادشهر دانست و افزود از پیشرفت پروژه ها بسیار خوشحال می باشم و امید است که تا
دهه فجر بخشی از آنها به بهربرداری برسد و در خدمت مردم قرار گیرند.

در این برنامه از طرح های فرهنگسرای غدیر فرهگسرای دانش فرهنگسرای نور باغ بانوان پارک جنگلی میدان دانشجو زورخانه پوریای ولی- انتقال پساب و دیگر پروژه ها بازدید به عمل آمد .




انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، عمرانی ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.