سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویارویی مدافع عنوان قهرمانی با نماینده شیراز در نخستین گام

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد "حسین معدنی" در حالی از فردا آغاز می شود که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در نخستین گام به مصاف نماینده شیراز می رود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام "حسین معدنی " در سال 1393 با حضور چهارده تیم در دو گروه مقدماتی آغاز می شود که در نخستین هفته شش دیدار برگزار خواهد شد و دو تیم استراحت می کنند.
در گروه اول دور مقدماتی پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت ها در زاهدان به مصاف شهرداری این شهر می رود و موسسه مالی و اعتباری میزان تیم چهارم لیگ سال گذشته نیز در مشهد از بازرگانی جواهری گنبد پذیرایی خواهد کرد.
در سومین مسابقه گروه یک دور مقدماتی لیگ برتر سال 93 تیم والیبال شهرداری تبریز که سال گذشته هدایت آن را زنده یاد حسین معدنی بر عهده داشت، از تعاون گنبد پذیرایی خواهد کرد.
در این گروه ارتعاشات صنعتی ایران که ملی پوشان نوجوانان کشور را حمایت می کند، استراحت دارد.
در گروه دوم دور مقدماتی نیز در هفته نخست سه مسابقه برگزار می شود که متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در شیراز به مصاف مهر پارس فارس می رود، تیمی که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند.
در دومین مسابقه این گروه تیم های شهرداری ارومیه دارنده مدال برنز سال قبل و سایپای البرز که شش نایب قهرمانی در پرونده کاری خود دارد، در کرج به مصاف یکدیگر می روند.
همچنین تیم والیبال نوین کشاورز در خانه والیبال تهران میزبان آلومینیوم المهدی بندر عباس است تا پایانی بر شش دیدار هفته نخست باشد.
 در گروه دوم نیز تیم وزارت دفاع این هفته استراحت خواهد داشت.
برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال سال 93 به قرار زیر است:
گروه اول:زاهدان، ساعت 17؛
 شهرداری زاهدان – پیکان تهرانمشهد،
ساعت 17: میزان مشهد – بازرگانی جواهری گنبدگنبد،
ساعت 17؛ تعاون گنبد – شهرداری تبریز
گروه دوم:شیراز، ساعت 17؛
 مهر پارس فارس – متین ورامین کرج،
 ساعت 17؛ سایپای البرز – شهرداری ارومیه
تهران، ساعت 17؛ نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.