عطایی: لیگ شروع نشده مصدوم داریم/ نیاز به ترمیم در برخی پست‌ها احساس می‌شود

تیم والیبال متین ورامین در مسابقات لیگ برتر امسال با ترکیبی متفاوت نسبت به سنوات قبل حاضر می‌شود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط تیم به واسطه تمرینات مستمر و خوبی که داشتیم در سطح مطلوبی است وقتی که تیم را تشکیل دادیم به مدیریت باشگاه پیشنهاد تشکیل اردوی برون مرزی را دادم که خوشبختانه میسر شد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین تصریح کرد: با توجه به این که ترکیب امسال تیم متین ورامین نسبت به فصول گذشته با تغییر 70درصدی مواجه شده است حضور در اردوی برون مرزی و برگزاری دیدار دوستانه با تیم های باشگاهی باعث می‌شد تا بازیکنان و توانایی‌های آن‌ها را به خوبی شناسایی کرده و نسبت به رفع برخی مشکلات موجود اقدام کنم که خوشبختانه به خاطر بازی‌های خوبی که در ترکیه داشتیم، من به عنوان سرمربی نتایج خوبی از عملکرد شاگردانم گرفتم و آنها به خوبی ارزیابی کردم. علاوه بر این دیدارها درتهران نیز 3الی4 بازی دوستانه برگزار کردیم که در این مسابقات هم به اهداف خود رسیدم.

عطایی افزود: لیگ برتر امسال بسیار سخت و پرفشار خواهد بود ما در حال حاضر یکی، 2بازیکن مصدوم از جمله "امیر غفور" را در ترکیب داریم که در حال انجام برنامه‌های فیزیوتراپی است تا در زمان شروع مسابقات برون مشکل کار را دنبال کند.

وی خاطرنشان کرد: برای ترمیم نقاط ضعف تیم نیاز به جذب حداکثر 2 بازیکن دیگر داریم که هم اکنون با گزینه‌های مورد نظر در پست‌های مختلف در حال مذاکره هستیم.

گفتنی است، در تیم متین ورامین قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال امسال یک بازیکن خارجی به نام "آندریاس دیمیتریوس" از کشور یونان در پست دریافت کننده بازی می‌کند.

دیگر بازیکنان کنونی تیم متین ورامین را "اصغر رزم فر، امیرغفور، مهدی بازارگرد، محمدطاهر وادی، حسام بخششی، مصطفی شریفات، صابر نریمان نژاد، احسن اله شیرکوند، شاهین مفیدی، آرش کشاورزی، علی رضا نصراصفهانی، بهنام ابراهیمی و مهدی فرجی تشکیل می‌دهند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار