سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

افزایش صدور كالاهای غير نفتی ایران به 30 کشور جهان از گمركات گيلان

۸۸۰ هزار تن كالای غيرنفتی جمهوری استلامی ایران به ارزش اقتصادی ۲۳۷ ميليون و ۱۴۷ هزار و ۵۵۲ دلار از ابتدای امسال تاکنون از گمركات استان گیلان به بیش از 30 کشور جهان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ ناظر گمرکات گیلان از افزایش ۱۳ درصدی صادرات در این مدت خبر داد و گفت: ۳۸۴هزار و ۲۲۱ تن از این محموله های صادراتی از گمرک انزلی، ۴۹۵ هزار ۶۹۸ تن از گمرك آستارا و بقیه از گمرک حسن رود صادر گرديده است.

محمد شهبازی افزود : محصولات نباتی ، مواد معدنی و مصنوعات از آن و مواد شيميايی از مهمترین کالاهای صادراتی بود که در این مدت به کشورهای گرجستان ، قزاقستان ، هند ، اوكراين ، آلمان ، بلوروس ، ارمنستان ، فرانسه ، تركيه ، جمهوری مولداوی ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، مالزی ،اندونزی ، عراق ،افغانستان ، كنيا ، آفريقای جنوبی ،اندونزی ، مالزی ، استونی ، جمهوری چک ،كنيا ، جزيره استوک و دیگر کشورهای خارجی صادر شده است.

وی يادآور شد: در همین مدت يک ميليون و ۲۲۳ هزار و ۰۴۴ تن فلزات معمولی و مصنوعات آن به ارزش ۷۸۱ ميليون دلار از طريق انزلی ، آستارا و حسن رود در استان گيلان از فدراسيون روسيه، قبرس ، امارات متحده عربی و اتريش وارد کشور شد .


انتهای پیام/ش


برچسب ها: گیلان ، صدور ، کالا ، گمرکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.