سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه هیأت وزیران به ریاست دکتر روحانی؛

لایحه "تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح" تصویب شد

هدف از تصویب این لایحه، ایجاد قابلیت‌های بازدارندگی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو و سامانه قوای محرکه است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، لایحه "تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح" امروز در جلسه هیأت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور تشکیل شد، به تصویب رسید.

هدف از تصویب این لایحه، ایجاد قابلیت‌های بازدارندگی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو، سامانه قوای محرکه، ساخت، تولید، تأمین و بهینه‌سازی با تأکید بر دانش و فناوری‌های بومی و برتر و آزمایش عملیاتی و ارائه خدمات پشتیبانی مورد نیاز بر اساس استانداردهای روز است.

همچنین هیأت وزیران در این جلسه با مصوبه‌ای به وزارت دادگستری اجازه داد تا نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه‌های انتقال محکومین به حبس و معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیجریه و همچنین موافقتنامه‌های استرداد مجرمین و انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قبرس و تاجیکستان و جمهوری اسلامی پاکستان اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا از دیگر مصوبات جلسه روز چهارشنبه هیأت‌ وزیران بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.