سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

100میلیون دلار کمک به ابولا از طرف مایکروسافت

غول کامپیوتری دنیا ضمن ابراز همدردی مبلغ 100 میلیون دلار را در اختیار سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با ابولا قرار داد.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ بیماری مرگبار ابولا احساسات هر قشری از دنیا را برانگیخته است، مایکروسافت در وب سایت خبری خود و در وب سایت تهیه شده همین شرکت در جهت جمع آوری کمک‌های مردمی، اعلام کرد 100میلیون دلار برابر با ارزش تقریبی 300میلیارد تومان در جهت مبارزه با بیماری ابولا در اختیار سازمان بهداشت جهانی قرار داد.

براساس گزارشات قرار است این مبلغ برای انتقال و خروج کارگران و نیروی انسانی که در غرب آفریقا برای اقدامات انسان دوستانه فعالیت می کردند اختصاص یابد.

مایکروسافت پیش تر نیز با یک کمک 2.5 میلیون دلاری و احداث 6هزار ایستگاه دستشویی و تخت سیار حس انسان دوستانه خود را اعلام کرده بود.

این کمک‌ها از درآمدهای اصلی شرکت است و فارغ از کمک‌هایی است که اشخاص حقیقی شرکت همچون کمک 2.8 میلیون دلاری بنیانگذار شرکت از اموال شخصی بوده است، محاسبه گردیده است.

بیشترین کشورهای درگیر این بیماری در کشورهای گینه، سیرالئون، لیبریا و نیجریه گزارش شده‌اند که در صورت گزارش نشدن مورد جدید در طول 21 روز پاک اعلام خواهند شد.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.