سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان رقابت های جهانی ساواته 2014 ایتالیا؛

پس از یک روز پیکار سنگین،امیدهای مدال آوری امروز به میدان می روند

در پایان روز نخست رقابتهای جهانی 2014 ساواته به میزبانی رم(ایتالیا) نتایج زیر بدست آمد تا امید های مدال آوری ایران امروز به میدان بروند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراولین روز رفابتهاي قهرماني جهان ساواته در استايل آسوت در شهر رم ايتاليا،نمايندگان كشورها در غالب جدول دوره اي به پيكار پرداختند تا ٨ نفر اول هر وزن به دور نهايي و جدول تك حذفي برسند..
 محسن فرضي نماينده وزن منفی ٧٠ كيلو تيم ملي ساواته ايران در بازي اول در مقابل حريف قدرتمند امريكا يي ايستاده با اقتدار به پيروزي رسيد، در بازي دوم مقابل نماينده مراكش عليرغم بازي خوب تن به شكست داد و در بازي سوم خود حريفي از آلمان را شكست داد و عليرغم بازيهاي بسيار زيبايي كه انجام داد از دور مسابقات حذف شد.
 حمزه مراديان نماينده  منفی ٦٥  تيم ملي ساواته ايران در بازي اول خود مقابل نماينده كرواسي دارنده مدال برنز جهان ايستاد و به برتري رسيد و در بازي دوم خود نيز با اقتدار حريف صربستاني را از پيش رو برداشت و امروز در ادامه بازيهاي خود بايد منتظر برنده ايتاليا و الجزاير باشد.
 مسعود عسگري  نماينده وزن منفی ٧٥ ساواته ايران مقابل حريف قدر الجزايري درون رينگ رفت و پس از سه راند تلاش تن به شكست داد، در بازي دوم خود نيز در مقابل حريف قدرتمند صربستاني مساوي كرد و موفق به كسب دو امتياز شد و در نهايت از دور مسابقات حذف شد. حامد متين فر نماينده وزن  منفی ٨٠  تيم ملي ساواته در اولين بازي خود مقابل نماينده فرانسه به ميدان رفت و تن به شكست داد و در دور دوم نيز به نماينده كشور فنلاند باخت و از دور مسابقات حذف شد عرفان قندي نماينده وزن  منفی ٨٥ كيلو در بازي اول  مقابل حريف كانادايي به ميدان رفت كه مغلوب اين پيكار و از دور رقابتها حذف شد. 
 مهدي ميان محله نماينده وزن منفی ٥٦  بازي نداشت و امروز رقابتهاي اين وزن آغاز مي شود .ميان محله و حمزه مراديان تنها نفرات باقيمانده در كورس رقابت هستند كه امروز وارد رينگ می شوند.

انتهای پیام /
برچسب ها: ساواته ، رقابت ، جهانی ، ایتالیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.