سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برخورد با هر مسئولی که مانعی برای سرمایه گذاری ایجاد کند

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در جمع سرمایه گذاران اهری گفت: با هر مسئول و اداره ای که برای سرمایه گذاران و فعالان امر اشتغال مانع تراشی کند برخورد می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،مهندس پور مهدی، از آمادگی معاونت عمرانی استانداری همراهی و همکاری در توسعه امکانات زیربنایی به مراکز تولیدی و صنعتی این شهرستان بوده و در این راستا توصیه ها و اختیارات لازم به فرمانداران داده شده تا همکاری و همراهی لازم با اینگونه افراد انجام دهد.

وی، ارتباطات جاده ای و حمل و نقل مناسب و آسان را در توسعه شهرستان ها و جذب سرمایه گذاران مهم ارزیابی کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده فاز اول بزرگراه اهر – تبریز امسال به بهره برداری می رسد و فاز سوم این پروژه نیز با پیشرفت مناسب در حال اجرا است که امیدواریم از این قطعه نیز قریب به ده کیلومتر آن به بهره برداری برسد.

وی، تأکید کرد در جهت احترام به خواسته و مطالبات مردم و مسئولین منطقه قسمتی ار قطعه دوم این پروژه نیز با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی بزودی فعال می شود که هم اکنون ابنیه های قطعه دوم در مسیر جاده قدیم اهر – تبریز از سوی اداره کل راه و شهرسازی در دست اجرا می باشد.

وی، در پایان افزود: تمامی تلاش مسئولین استانی ذیربط اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای پروژه با اتمام آن تا پایان سال 94 هستیم.
انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.