نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت باید از کشاورزان خسارت دیده از بارش های اخیر در شهرستان اهر حمایت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی، در جلسه بررسی خسارت های ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان اهر افزود: در اثر بارش برف سنگین به 4 هزار و 800 هکتار از باغات شهرستان اهر خسارت وارد شده است.

وی، گفت: برای کاهش دغدغه های کشاورزان از دولت می خواهیم در زمینه های استمهال وام های کشاورزان، کمک های بلاعوض و توزیع نهال در بین کشاورزان اقدمات لازم را انجام دهند.

فلاحی، همچنین گفت: تنه درختان نیز جزء بیمه است که کشاورزان باید در هنگام بیمه کردن باغات خود این موضوع را در نظر بگیرند.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: مسئولان استان در حد امکان در حل مشکلات اخیر بارندگی که باعث خسارت به کشاورزان شده است تلاش می کنند.

پورمهدی، افزود: پیگیر استمهال وام کشاورزان، پرداخت خسارت و توزیع چسپ پیوند و یا نهال نیز هستیم.

در این جلسه صدیقی ( فرماندار شهرستان اهر )، مهری ( رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ) و ساعی ( مدیر کل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی ) درباره کارهای انجام شده در مشکلات بارندگی های اخیر مطالبی بیان کردند.
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.