سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پدافند غیرعامل یعنی مصون کردن کشور در برابر تهدید یا صفرکردن پیامد تهدید در کشور/پدافند غیرعامل یک شرط عقلی برای کار است + فیلم و تصاویر ، گزارش‌های شورای حقوق بشر "دستوری" تهیه می‌شود / آمریکا منبع تأمین بودجه شورای حقوق بشر ، این دولت اهل لجبازی نیست/ هر کس مسئول آموزش عالی است باید بداند مبنا شایسته سالاری است، نه این جناح و نه آن جناح + صوت و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

پدافند غیرعامل یعنی مصون کردن کشور در برابر تهدید یا صفرکردن پیامد تهدید در کشور/پدافند غیرعامل یک شرط عقلی برای کار است + فیلم و تصاویر



رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به منظور بررسی اسناد راهبردی و میزان آمادگی پدافند غیرعامل کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سه شنبه 6 آبان حضور یافت.

گزارش‌های شورای حقوق بشر "دستوری" تهیه می‌شود / آمریکا منبع تأمین بودجه شورای حقوق بشر

 یک کارشناس سیاست خارجی با بیان این که آمریکا بودجه اصلی مجموعه شورای حقوق بشر را تأمین می‌کند، گفت: این شورا تحت نفوذ اعضای دائمی شورای امنیت که دارای حق وتو هستند، بوده و در مواردی گزارشاتی را تهیه می‌کند که بنا به دستور است.

رزمایش مشترک پدافند هوایی عامل با پدافند هوایی غیر عامل

 فرمانده قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: تا پایان امسال رزمایشی را برگزار می‌کنیم که بخشی از وظایف پدافندی را به پدافند غیر عامل خواهیم سپرد.

این دولت اهل لجبازی نیست/ هر کس مسئول آموزش عالی است باید بداند مبنا شایسته سالاری است، نه این جناح و نه آن جناح + صوت
 رئیس‌جمهور گفت: ما نمی‌خواهیم دانشگاه ما جولانگاه این جناج یا آن جناح باشد، ما می‌خواهیم اعتدال و آرامش در دانشگاه ما حاکم باشد و هر کسی مسئول آموزش عالی است باید بداند مبنا شایسته سالاری است نه این حزب و نه آن جناح.

دادستان کل کشور در رابطه با پیشگیری از جرم چه وظایفی دارد؟
 در شرح وظایف دادستان کل کشور موارد مختلفی توسط قوه قضایی در نظر گرفته شده که یکی از آنها در رابطه با پیشگیری از جرم است.

خشم ریاض از باخت‌های سیاسی خود و استکبار ستیزی ایران/ عربستان ستون اصلی ائتلاف ضدداعش

 یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اظهارات مقامات سعودی علیه ایران بیشتر در معادلات منطقه می‌گنجد و این از نگاه بدبینانه عربستان در روند تحولات سال‌های اخیر که بازنده خاورمیانه بوده، نشأت می‌گیرد.

هدف ترکیه نفوذ در شرق مدیترانه است/طمع‌ورزی ترکیه به خاک سوریه
کار‌شناس ارشد جهان عرب گفت: ترکیه به دنبال گسترش حوزه جغرافیایی خود چشم طمع به استان ادلب دارد و هدف ترکیه از اشغال خاک سوریه افزایش نفوذ خود در شرق دریای مدیترانه است.

روند و ارکان سیاست خارجی نوین آمریکا از نگاه اوباما

 مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روند و ارکان سیاست خارجی نوین آمریکا را از نگاه اوباما بررسی کرد.

جلسه مسئولان عالی قضایی برگزار می‌شود
جلسه مسئولان عالی قضایی با حضور رئیس دستگاه قضا برگزار می‌شود.

آمریکا سیاست شکست خورده اعمال تحریم علیه کشورها را کنار بگذارد
سفیر و سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک روز سه شنبه طی سخنرانی در جلسه مجمع عمومی این سازمان به نمایندگی از یکصد و بیست کشور عضو جنبش عدم تعهد در خصوص حفظ صلح و امنیت بین الملل و ضرورت پایان دادن به تحریم های تجاری و مالی علیه کوبا سخنرانی کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.