سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

سم‌پاشی رسانه‌ای از اسیدپاشی خطرناک‌تر است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: عاملان اسیدپاشی باعث اخلال در امنیت و سوءاستفاده دشمن شدند و باید به اشد مجازات برسند؛ حتی اگر مصدومان آن‌ها را ببخشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران در رابطه با عملکرد برخی رسانه‌ها پیرامون جنایت اسیدپاشی، اظهار داشت: کسانی‌ که در ماجرای اسیدپاشی فریاد زدند، دل‌شان بیشتر از آن‌هایی که با آرامش به دنبال پیدا کردن و مجازات عوامل این جنایت هستند، نمی‌سوزد.
 
وی افزود: برخی رسانه‌های زنجیره‌ای، هنوز خبر اسیدپاشی نیامده، سرمقاله‌شان آماده بود. این سم‌پاشی رسانه‌ای از اسیدپاشی خطرناک‌تر است، چرا که در اسیدپاشی 4 نفر آسیب دیدند، اما سم‌پاشی رسانه‌های بیگانه و بعضاً خودی، جامعه را مسموم می‌کند.
 
رئیس ستادکل نیروهای مسلح این رفتار را "جرم" دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان امنیتی و قضایی با کسانی که عامل سم‌پاشی هستند برخورد کنند. از آنجایی‌ که عاملان اسیدپاشی باعث اخلال در امنیت و سوءاستفاده دشمن شدند و باید به اشد مجازات برسند؛ حتی اگر مصدومان آن‌ها را ببخشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.