با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب شد

سید حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور طی حکمی محسن محبی را به سمت معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ در حکم سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

با استعانت از خدای متعال و در اجرای تدابیر و مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور و به استناد اختیارات تعویضی معظم له ، شما را که دارای سوابق درخشان و خصوصیات برتر کاری می باشید را به سمت معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب می نمایم .

امید است با همکاری مسئولان و وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی ذی ربط و با بهره گیری از تجارب به دست آمده در اجرای تدابیر مقام عظمای ولایت در بخش سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل و قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه در حوزه فرهنگی و ارتقائ سطح آگاهی ، منشاء خدمات و برکات ارزنده ای بر نظام مقدس اسلامی باشید .

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز است ، وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید.

گفتنی است،‌محسن محبی در سال 1345به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دکتری امنیت ملی گرایش تهدیدات فرهنگی از دانشگاه امام حسین(ع)می باشد.

ازسوابق خدمتی وی می توان به مدیر امور راهبردی فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ، رئیس اداره بررسی های فرهنگی اجتماعی سپاه ،معاون فرهنگی و رئیس بسیج اساتید دانشگاه اشاره کرد.

نامبرده 57ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل ، افتخار جانبازی 50 درصد واستادی دانشگاه را در کارنامه خوددارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار