سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن اسکی ناشنوایان:

فدراسیون با برنامه‌هایم موافقت نکند استعفا می‌دهم

رستم کلهر بیان کرد: برنامه‌های تیم ملی را به فدراسیون ناشنوایان ارائه کرده‌ام. فدراسیون موافقت نکند، استعفا می‌دهم.

رستم کلهر رئیس انجمن اسکی ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: فدراسیون در هفته‌های گذشته درخواست ارائه برنامه‌های تیم ملی را از انجمن کرده بود. برنامه‌ی تیم ملی را با دقت لازم تدوین و طراحی کردم و به فدراسیون ناشنوایان ارائه کرده است.

وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان برنامه انجمن را بررسی و سپس برای توضیح و دفاع از برنامه‌های تیم ملی با مسئولان فدراسیون جلسه برگزار می‌کنیم. چهارشنبه هفته جاری به احتمال فراوان جلسه دفاع از برنامه‌های تیم ملی با مسئولان فدراسیون برگزار می‌کنیم.

کلهر افزود: انجمن اسکی ناشنوایان ورزشکار متعد و حرفه‌ای را شناسایی کرده است این ورزشکار در صورت پشتیبانی حمایت مسئولان شناسه حضور به مسابقات بین‌المللی را کسب و برای تیم ملی اسکی ناشنوایان مدال‌آور است.

رئیس انجمن ادامه داد: فدراسیون با برنامه‌هایمان موافقت کند شرایط را برای موفقیت این ورزشکار در میادین بین‌المللی فراهم می‌کنیم. در صورتی که فدراسیون راجع به برنامه‌های ارایه شده جلسه تخصصی برگزار نکند و با برنامه‌هایم موافقت نکند در اینصورت از سمتم کناره‌گیری و استعفایم را به مسئولان فدراسیون ناشنوایان ارسال می‌کنم.

وی افزود: برای موفقیت‌ها و پیشرفت تیم ملی به عنوان رئیس انجمن از اعتبارات شخصی خود استفاده کردم با شناختی که از علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان دارم امیدوارم با برنامه‌های تیم ملی موافقت می‌کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کلهر ، اسکی ، ناشنوایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.