سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران:

تشویق تولیدکنندگان به رعایت حقوق مصرف کننده با اعطای گواهینامه

شیرقاضی با اشاره به تشویق تولیدکنندگان جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان از اجرای آیین نامه اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان خبر داد و گفت:از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان این آیین نامه و ضوابط اجرای آن ابلاغ شده و سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از 15 مهر ماه نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نموده است.

مجتبی شیرقاضی معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشویق و ترغیب تولیدکنندگان جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان از اجرای آیین نامه اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان خبر داد و گفت:از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان این آیین نامه و ضوابط اجرای آن ابلاغ شده و سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از 15 مهر ماه نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نموده است.

وی افزود:هدف از اجرای این آیین نامه تشویق و ترغیب تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات به رعایت حقوق مصرف کننده و در نهایت افزایش سطح رفاه مصرف کننده و ارتقای کیفیت است.

معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران،افزایش انگیزه تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان از طریق فعالیت های فرهنگی و تشویقی و همچنین افزایش اعتماد مصرف کنندگان جهت استفاده از کالاهای تولید داخل را از دیگر اهداف اعطای این گواهینامه عنوان کرد.

شیرقاضی تصریح کرد:افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات وقیمت عادلانه و تحویل به موقع و ارائه خدمات پس از فروش همچنین ترغیب واحد های تولیدی به ارائه کالاهای دراری علامت استاندارداز دیگر اهداف اعطای این گواهینامه است.

وی افزود:در سال گذشته 88 واحد تولیدی و 20 واحد خدماتی متقاضی دریافت این گواهینامه بودند که در نهایت 22 شرکت موفق به اخذ این گواهینامه شدند.

معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت:متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات و ضوابط به سایت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران یا سایت سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 83211407 -83211315 تماس بگیرند.

وی تاکید کرد:داشتن پروانه بهره برداری وعدم انقضای آن همچنین مجوزهای بهداشتی و ایمنی و سلامت  از جمله شرایط اعطای این گواهینامه است.

شیرقاضی با اشاره به مزیت های دریافت این گواهینامه برای تولیدکنندگان گفت:اطمینان خاطر به مصرف کننده به این منظور که تولیدات این برند دارای ظوابط و استانداردهای لازم است و از برندهای برتر به شمار میرود از مزیت های دریافت این گواهینامه برای تولیدکنندگان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: نظارت ، سازمان ، تهران ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.