سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

"عصبانی نیستم" با تایید نهایی من اکران می‌شود

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه "ستاره بیست" گفت: فیلم "عصبانی نیستم" با تایید نهایی من اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه "ستاره بیست" در جمع خبرنگاران در خصوص اکران فیلم "عصبانی نیستم" گفت: اصلاحات انجام شده است و بازبینی آخر را خودم انجام خواهم داد تا با تایید نهایی من اکران شود.

وی همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه محرم و احتمال اکران فیلم "رستاخیز" اظهار داشت: اکران این فیلم برای محرم اکران مشکلی ندارد و خود تهیه کننده فیلم تمایل دارند زمان دیگری اکران شود.

جنتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره ارتباط مجلس و انتقاداتی که نسبت به اکران برخی از فیلم‌ها می‌شود، پاسخ داد: احساس ناسازگاری با مجلس ندارم و به هر حال آنها این اعتقاد را دارند که باید از ارزش‌های انقلاب حمایت کنند و ممکن است در مورد برخی ارزش‌ها احساس مغایرت داشته باشند. اما ما دیدگاه خودمان را داریم و خارج از ارزش‌ها حرکت نمی‌کنیم. اما به هر حال این با تشخیص خودمان صورت می‌گیرد وظایف در قانون تفکیک شده و مشخص شده است که هر کدام از دستگاه‌ها اعم از نمایندگان مجلس و دیگران چه وظایفی دارند.

وی افزود: در این حوزه باید به وظایف خودمان عمل کنیم و آقایان نیز باید نظارت کنند و اگر قرار است تذکر دهند، به تذکرشان گوش می‌کنیم اما در نهایت آنچه را که تشخیص می‌دهیم عمل می‌کنیم.

جنتی همچنین درباره وضعیت ممیزی و برداشته شدن کلمه "عشق" در ترانه‌ها تصریح کرد: این اتفاق نیفتاده است که این کلمه از ترانه‌ها حذف شود. البته اشعار ترانه‌ها به وسیله شخصیت‌های ادیب نظارت می‌رود و از اول با این نوع تفکرها در حوزه کتاب هم خرده‌گیری‌ها و سختگیری‌های نابجایی وجود داشت اما در این دوره به همه کسانی که مسئول ممیزی‌ها بودند سفارش لازم را کردیم که باید با مسائل عاقلانه برخورد کنند.

انتهای پیام/




برچسب ها: وزیر ، خبرنگاران ، حاشیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.