وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: با این نمایشگاه ها ما می توانیم فرهنگ شهادت را زنده کنیم و رزمندگان امروز شهدای زنده ملت هستند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در باغ موزه دفاع مقدس؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته از این نمایشگاه بازدید کردم و امسال نیز کارهای فاخری برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: خاطرات دفاع مقدس باید به علاقمندان کتاب ها معرفی و عرضه شود و برای این اتفاق مهم می توان از ارتش کمک گرفت. 

جنتی عنوان کرد: با این نمایشگاه ها ما می توانیم فرهنگ شهادت را زنده کنیم و رزمندگان امروز شهدای زنده ملت هستند.

وی ضمن بیان برنامه های تدوین شده در حوزه دفاع مقدس افزود: کتاب‌هایی که در حوزه دفاع مقدس تدوین شده جزو اولویت‌های وزارتخانه است و اگر قرار است کتابی بخریم اول آنها را تهیه کنیم و اگر بتوانیم در زمینه چاپ نیز کمک کنیم.

وی با اشاره به مطالعه کتاب "دا" به عنوان آخرین کتاب بیان کرد: بخش‌هایی از آن را نتوانستم بخوانم این کتاب بهترین رمانی است که در ایران چاپ شده است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر روند اکران فیلم "عصبانی نیستم" اظهار داشت: هنوز تصمیم قطعی در مورد این فیلم گرفته نشده است اما اصلاحات زیادی به عمل آمده که این فیلم به یک فیلم اجتماعی تبدیل شود تا مشکلی به وجود نیاورد.




انتهای پیام/
برچسب ها: جنتی ، وزیر ، بازدید ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار