سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال:

در شرایطی سخت به فینال رقابت‌ ها صعود کردیم

شادی مهینی بیان کرد: تیم ملی کشورمان در بنگلادش در تهیه غذا با مشکل جدی مواجه بوده است علی رغم مشکلات به فینال صعود کردیم.

شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر شانزده سال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تیم ملی فوتبال بانوان بامداد امروز با استقبال گرم درودیان‌ رئیس دپارتمان بانوان ، علیپور عضو کمیته فوتبال مردان و مهدیه محمد خانی مسئول امور بین‌المللی بانوان وارد کشور شده است البته علاوه بر خانم‌ها یک فرد آقایی نیز به استقبال تیم ملی بانوان آمده بودند که متاسفانه از نام وی اطلاع کامل ندارم.

 وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان در شرایط بسیار نامناسب آب و هوایی، بهداشت و تغذیه‌ای در بنگلادش به مصاف حریفان رفتند آب و هوایی بنگلادش بسیار گرم و شرجی بوده است بهداشت در کشور بنگلادش در شرایط نامناسبی است و از لحاظ تغذیه بازیکنان ملی پوش با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودند بازیکنان  تیم ملی به هیچ عنوان از نوع غذا تغذیه کشور بنگلادش‌ استقبال نکردند سفیر کشورمان در بنگلادش برای رفع مشکل تغذیه‌ای بازیکنان تیم ملی تلاش فراوان انجام دادند شرایط غذایی مناسب سازگار با علاقه ملی پوشان از سوی سفیر کشورمان در بنگلادش فراهم و مهیا شده است.

وی گفت: بازیکنان ملی پوش علی رغم مشکلات بهداشتی، تغذیه ‌ای و آب هوایی مقابل تیم های قدرتمند و سر سرسخت گروهش عملکردی بسیار مناسب و درخشان ارائه دادند.

مهینی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال برای موفقیت در رقابت‌های مقدماتی بنگلادش 7 ماه به صورت مستمر و فشرده تمرین انجام می‌دهند برگزاری اردوهای مستمر و داخلی و برون مرزی و حضور در تورنمنت ازبکستان زمینه های موفقیت تیم ملی را در رقابت‌های مقدماتی آسیا فراهم کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: کادر پزشکی به همراه سفیر کشورمان در بنگلادش در زمینه های تغذیه و درمان بازیکنان را پشتیبانی و حمایت کرده‌اند. خوشبختانه علی رغم مشکلات فراوان در این رقابتها بازیکنان با مصدومیت جدی مواجه نشدند.
مهینی تصریح کرد:  تیم ملی پس از یک ماه استراحت پس از آذرماه سال جاری برای حضور پرقدرت در فینال رقابتها در چین، اردوهای آمادگی را برپا می‌کند. کادر فنی تیم برنامه‌های تیم ملی را طبق شرایط ملی پوشان تدوین کرده است. ملی پوشان محصل هستند از این رو اردو‌های آنها را به صورت فشرده برگزار نمی‌کنیم.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال در اردوی نخست به دنبال پیشرفته تکنیک است. مرحله دوم اردو آمادگی تیم ملی بانوان به هدف تمرینات آماده سازی ملی پوشان بر پا می‌شود.

مهینی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی اردوهای برون مرزی مناسبی را در برنامه تدوین کرده است. دعوت از تیم های قوی برای برپایی اردو و انجام دیدار دوستانه از برنامه‌های تیم ملی است.

وی تصریح کرد: موفقیت در بنگلادش علاوه بر زحمت و تلاش بازیکنان و مسئولان کادر فنی تیم مرهون حمایت و پشتیبانی مسئولان فدراسیون فوتبال از تیم است.

وی افزود: فدراسیون با قبول برنامه‌های کادر فنی و اجرایی کردن برنامه‌ها زمینه‌های موفقیت تیم ملی در بنگلادش را فراهم کرده است.  حضور در تورنمنت ازبکستان یکی از مهمترین فعالیت‌های فدراسیون در جهت حمایت از تیم ملی بوده است. تیمهای حاضر در ازبکستان از لحاظ سطح فنی و قدرتمندی از تیمهای حاضر در بنگلادش در شرایطی بسیار بالاتر قرار داشتند.

وی گفت: در تورنمنت ازبکستان نتایج مطلوب کسب نکردیم اما حضور در این تورنمنت اسباب موفقیت در بنگلادش و حضور در فینال مسابقات را فراهم کرده است.

مهینی ادامه داد: از مسئولان فدراسیون که با برنامه‌های تیم ملی موافقت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانوان ، بنگلادش ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.