سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپچی: از تجربه مربیان داخلی استفاده خواهیم کرد

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری ایران گفت: کمیته فنی فدراسیون تصمیم گرفت تا انتخاب یک سرمربی حرفه‌ای برای بخش پیست از مربی با تجربه داخلی استفاده کنیم.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتصاب محمد ابوحیدری سرمربی جدید پیست اظهار کرد: اوایل تابستان با هدف تقویت مربیان داخلی تصمیم به اعزام ابوحیدری به کلاس‌های مربیگری که در کره جنوبی و زیر نظر UCI فدراسیون جهانی دوچرخه سواری بود گرفتیم تا مربیان داخلی کشورمان از نظر فنی با علم روز دوچرخه سواری دنیا آشنا شوند.  
 
وی در ادامه افزود: کمیته فنی با توجه به تقویت این مربی داخلی و هدف استفاده از تجربه مربیان داخلی ابوحیدری را برگزید تا سطح فنی او را پس از حضور در این کلاس‌ها سنجید و هم از تجربیات و دانش او در بخش پیست استفاده کند.  
 
وی در خصوص معیار انتخاب رکاب زنان برای حضور در این اردو بیان کرد: معیار انتخاب رکاب زنانی که به این مرحله از اردو دعوت شدند مسابقات مرحله دوم لیگ و مسابقات قهرمانی کشور بود و دو سال است که فدراسیون برای نفرات رنکینگ کشوری در نظر گرفته است و یکی از معیارهای انتخاب آن نیز می‌باشد.  
 
چایچی در ادامه افزود: برای این مرحله از اردو که از روز گذشته نفرات وارد مجموعه آزادی شدند از دوچرخه سوارانی که تازه وارد رده سنی بزرگسالان شدند هم دعوت کردیم تا هم حقی از آن‌ها ضایع نشود و هم اینکه سطح کیفی آن‌ها را برای سال‌های آینده مسابقات پیش رو بسنجیم.
 
مدیر تیم‌های ملی در خصوص تشکیل کمیته انضباطی رکابزنان معترض به داوری در مرحله دوم لیگ گفت: به محض اعلام آمادگی وزارت ورزش برای حضور نمایندگان شان در کمیته انضباطی این نفرات این جلسه را تشکیل خواهیم داد تا هر چه سریعتر تکلیف رکاب زنان که حکم تعلیقشان در کمیته فنی صادر شده است را مشخص کنیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.