سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پهن شدن فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران واقعی

برای سرمایه‌گذاران واقعی باید فرش قرمز پهن شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، معاون برنامه ريزی و اشتغال استاندار مازندران در چهارمين جلسه كلينيك اقتصادی به منظور رفع مشكلات واحدهای توليدی استان گفت: راه اندازی کلینیک اقتصادی یکی از راهکارهای اساسی رفع مشکلات اقتصادی از طریق مراجع قانونی است و از آنجايی كه مازندران از جمله استانهايی محسوب می شود كه بیش از 95 درصد بنگاههای اقتصادی آن جزو بنگاههای كوچك و متوسط محسوب مي شوند.

احسانی افزود : حفظ مشاغل موجود و ايجاد زمينه های جديد اشتغال از ضرورت بسزايی برخوردار بوده و حمايت از واحدهاي توليدي فعال كه نقش چشمگيری در توسعه استان ايفا می كنند از ضروريات حال حاضر محسوب می شود.

به گفته معاون برنامه ريزی و اشتغال استاندار مازندران ؛ مسئولان دستگاههاس اجرايی، بخصوص بانكها عامل كه تسهيلات در اختيار اين افراد قرار مي دهند با پيگيريهای مجدانه و حضور فيزيكی ، فارغ از نامه نگاريهای صرف ، به توسعه و ارتقاء بخش توليد در استان همت گمارند.

احسانی ،توان سالانه منابع بانكي كشور در حوزه سرمايه در گردش ، توسعه صنايع و كمك به ايجاد واحدهای جديد را مناسب دانست و افزود: بخش وسيعی از اين منابع در شش ماهه امسال در استانهای كشور مصروف شده كه با توجه به شرايط استان و نسبت جمعيتي آن ، سهم قابل قبولي بايد عايد استان شود كه عدم سهم بری مناسب ، نمايانگر عدم پيگيری در اين بخش است.

وی یادآور شد: مسئولان امر بايد در راستای حمایت از تولید ، مسئولانه تر عمل كرده و به اصطلاح ‌برای سرمایه‌گذاران واقعي بخصوص در بخش خصوصی كه در امر اشتغال و توليد نقش آفرينی می كنند فرش قرمز پهن كنند.

انتهاي پيام/ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.