سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش مستمر آیت‌الله مهدوی‌کنی در ایجاد وحدت میان جریانات وفادار به انقلاب ستودنی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی مبارز خستگی‌ناپذیری بودند که از ابتدای آغاز نهضت امام خمینی (ره) پا به پای ایشان به عنوان یاری وفادار تلاش کردند، گفت: ایشان تلاش کردند به طور مستمر در بین جریانات وفادار به انقلاب و دلسوزان نظام وحدت، تعادل و یکپارچگی ایجاد کنند.

"سیدحسین نقوی حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی و یار صدیق امام (ره) و رهبری خدمت مقام معظم رهبری و امت اسلامی گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی جاهد و مبارز خستگی‌ناپذیری بودند که از ابتدای آغاز نهضت امام خمینی (ره) پا به پای ایشان به عنوان یاری وفادار تلاش کردند.  
 
نماینده ورامین اظهار داشت: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با پذیرش مسئولیت‌های بسیار سنگینی از جمله ریاست مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت، خدمات ارزنده‌ای را برای انقلاب اسلامی انجام دادند، به ویژه که ایشان در بین علما و روحانیون محوریت خاصی داشتند. 

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی از بنیانگذاران دانشگاه امام صادق (ع) بود، تصریح کرد: این دانشگاه ثمرات بسیار ارزنده‌ای را برای انقلاب اسلامی به همراه داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه این عالم ربانی در همه انتخابات و حرکت‌های سیاسی محوریت نیروهای وفادار به انقلاب را برعهده داشتند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی تلاش کردند به طور مستمر در بین جریانات وفادار به انقلاب و دلسوزان نظام وحدت، تعادل و یکپارچگی ایجاد کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.