نماینده بندر عباس گفت: مسئله زمین‌خواری متاسفانه آرامش افراد بسیار زیادی از خانواده‌های بندرعباسی را بر هم زده است لذا تقاضا داریم سازمانهای مبارزه با مفاسد اقتصادی به داد مردم بندرعباس برسند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم جراره نماینده بندر عباس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: استان هرمزگان بیش از 15 سال است که درگیر مسئله خشکسالی است و متاسفانه توجه ویژه‌ای به این مسئله نشده است و حال از وزیر کشور، معاونت برنامه‌ریزی می‌خواهیم در تخصیص اعتبارات برای حل این مشکل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 جراره تصریح کرد: مسئله‌ای که مردم بندرعباس چند سالی است با آن مشکل دارند مسئله زمین‌خواری است که متاسفانه آرامش بسیاری از خانواده‌های بندرعباسی را بر هم زده است و متاسفانه برخی از خلاء‌های موجود در حوزه‌های قانونی استفاده کرده و مبادرت به تعرض به اموال و مکان‌های سکونت مردم می‌کنند.

نماینده بندرعباس گفت: از سازمان‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، ریاست قوه قضاییه، رئیس ثبت اسناد، وزیر کشور و دادستان کل کشور تقاضا داریم به داد مردم بندرعباس برسند.

وی افزود: اعتبارات ابوموسی متاسفانه چند سالی است که دیده نمی‌شود و باید برای آن بودجه‌ای در ردیف مکان ملی در نظر گرفته شود زیرا با این اعتبارات مشکلات آن قابل حل نیست.

نماینده بندرعباس گفت: در بحث تحول سلامت تنها موضوع پزشکان مورد نظر نیست و سایر ارکان باید در این حوزه دیده شوند و همچنین درباره علت عدم اعلام مصوبه غیرکارشناسی دولت در خصوص الحاق چند روستا به فارس نیز امیداوریم وزارت کشور توجه ویژه‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار