سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

ضرورت رعایت الزامات زیست محیطی و پیاده سازی نظام مدیریت سبز در واحدهای صنعتی استان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت:انتظار داریم واحدهای صنعتی با رعایت الزامات زیست محیطی و پیاده سازی نظام مدیریت سبز نهایت تلاش خود را در راستای حفاظت از محیط زیست بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با سفر به شهرستان خرمدره و ابهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر و خرمدره بازدید کردند.

محمد پور در بازدید از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره در جلسه ای بررسی مسائل محیط زیست شهرستان خرمدره گفت:شهرستان خرمدره از شهرستانهای مستعد استان بوده و محیط زیست استان نیز برای پیشرفت این شهرستان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست .

وی در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر نیز در جلسه ی بررسی مسائل محیط زیست شهرستان گفت: شهرستان ابهر به عنوان قطب صنعت استان بوده و وجود واحدهای صنعتی متعدد موجب شده جایگاه ارزشمندی در استان داشته باشد .

این مسئول ادامه داد : انتظار داریم واحدهای صنعتی با رعایت الزامات زیست محیطی و پیاده سازی نظام مدیریت سبز نهایت تلاش خود را در راستای حفاظت از محیط زیست بکار گیرند تا انشاالله ما همیشه شاهد رونق صنایع استان و محیط زیست سالم باشیم.

محمد پور همچنین در بازدید خود از خط تولید و سیستم فاضلاب شرکت پارس حیات افزود: سرمایه گذاری که در برخی صنایع استان از جمله پارس حیات انجام گرفته است علاوه بر جلوگیری از واردات برخی محصولات موجب ایجاد شغل نیز شده است که انتظار داریم بیشتر از
گذشته شاهد حضور سرمایه گذاران در استان زنجان باشیم که در این راه رعایت مسائل زیست محیطی تنها انتظار ما از صنایع خواهد بود
.

انتهای پیام/ش/ن
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.