سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هادی بیک: تجربه بازیکنان دانشگاه آزاد و دقت واترپلوئیست‌های زنجانی عامل برد شد

محمد هادی بیگ، ناظر دیدار تیم‌های واترپلو نفت و گاز گچساران و شهید شهبازی زنجان گفت: خوشبختانه بازی‌های هفته چهارم با برتری تیم‌های دانشگاه و زنجان به پایان رسید.

محمدهادی بیگ رئیس سازمان لیگ واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هر 2بازی این هفته از حساسیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه از هیچ نظر به ویژه داوری مشکل خاصی به وجود نیامد و دیدارها در سطح بالایی دنبال شد.

وی تصریح کرد: در بازی تیم‌های گچساران و زنجان، فرصت‌های خوبی را بازیکنان شهید شهبازی با ضد حملات خوب به دست آوردند و موفق به کسب امتیاز شدند. بی دقتی و کم توجهی مهاجمین تیم گچساران در ابتدای کار تا جایی بود که آن‌ها امتیاز پنج بر یک از حریف خود عقب افتادند. زنجانی‌ها با شنای خوب خود اختلاف گل‌های خود را حفظ کردند. در اواسط کار گچسارانی‌ها به خود آمده و فاصله امتیازی را کم کردند ولی در لحظه پایانی یک گل را به دروازه حریف نزده و یک گل خوردند و نتیجه را واگذار کردند.

هادی بیک یادآور شد: با توجه به حساسیت‌ بازی‌های این هفته ما از 4 داور بی‌طرف دعوت به همکاری کردیم. دیدار تیم‌های زنجان و گچساران را هم "عبدالامیر رحانی" و "حامد دایی تقی" قضاوت کردند.

وی در خصوص دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه اظهار داشت: در این دیدار سخت و سنگین تجربه بازیکنان ملی پوش تیم دانشگاه آزاد اسلامی کارساز بود و توانستند از ضد حملات به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: توجه کلی واترپلوئیست‌های تیم دانشگاه آزاد روی ضد حملات بود و "علی سجادی" دروازه‌بان این تیم نیز به خوبی کار کرد.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.