سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

شور و شعور حسینی در صدا وسیمای قزوین منعکس می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم صداسیمای مرکز قزوین با تهیه و پخش برنامه تلویزیونی " باکاروان عاشورا" شور و شعور حسینی مردم را منعکس می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ صادقی جهانی اضافه کرد: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین شور و شعور حسینی مردم نقاط مختلف استان را در برنامه ای با عنوان" با کاروان عاشورا" به تصویر می کشد.

وی افزود: در این برنامه خرده فرهنگ های مذهبی در نقاط مختلف استان ، فضاسازی معنوی مطابق با ماه محرم و ایام عاشورا، تبلیغ مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) برای حضور بیشتر مردم، گسترش مفاهیم دینی در بین مخاطبان و حضور رسانه در بین مردم از شبکه قزوین پخش می شود.

صادقی جهانی اضافه کرد: رویکرد این برنامه توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، دوری از تحریف و خرافات در تبلیغ و معرفی عاشوراء به عنوان مکتبی انسان ساز، نمایش صحیح و اصولی همبستگی مردم در برپایی مراسم عاشورایی و انعکاس عشق و ارادت شیعیان به امام حسین (ع) است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین تاکید کرد: این برنامه به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی و حسین حسینی و به مدت 30 دقیقه ازسیمای شبکه قزوین پخش می شود.

انتهاي  پيام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.