فرزاد غزایی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هر بخش صنعتی برنامه ارتقای کیفیت را جهت حضور بهتر در بازار در دستور کاردارد اظهار داشت: گروه خودرو سازی سایپا همراه با حوزه قطعه سازی برنامههایی را برای ارتقای کیفی محصولات در دستور کار قرار داده است.
معاون کیفیت سایپا افزود: البته برای بهتر شدن وضعیت نیاز به بازخورد از سوی مشتریان جهت اطلاع از ایرادات داریم که البته برای این موضوع نیز بخشهای زیادی را ترویج داده و خواهیم داد.
وی تصریح کرد: با همکاری بخشهای صنعتی دیگر از جمله قطعه سازان و خدمات پس از فروش میتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.
غزایی در خصوص کیفیت حوزه ایمنی خودروها گفت: حوزه ایمنی جزء خطوط قرمز خودروسازان محسوب میشود و در صورت مشاهده هرگونه ایراد ایمنی تحویل به مشتری صورت نمیگیرد از این رو در سیستم های مرتبط با این حوزه همچون سیستم ترمز صددرصد دقت لازم میشود.
وی افزود: تا به این لحظه گزارش خاصی در حوزه ایمنی و سیستم ترمز نداشته ایم و تضمین میکنم مشتریان در حوزه ایمنی اطمینان کامل داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه نقص به ما اعلام کنند.
معاون کیفیت سایپا ادامه داد: البته تمام خودروسازان دنیا سیستم فراخوان دارند که ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و اگر در حوزه ایمنی به مشکلی بر بخوریم قطعا از فراخوان استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه ماهم از خارج و هم از پتانسیلهای داخلی برای تامین مواد اولیه استفاده میکنیم گفت: قطعا کیفیت خودرویی که رنج قیمتی متوسط دارد با یک خودروی گرانقیمت قابل مقایسه نیست و طبق تمام ارزیابیهای دنیا قیمت بیشتر، کیفیت بیشتر را در پی دارد.
وی افزود: اگر صنعتی ارتقای کیفیت نداشته باشد از بین میرود پس این موضوع جزء اولویتهای ماست و ما با بهبود مستمر،تغییر محصولات و شنیدن صدای مشتری در این مسیر حرکت میکنیم.
انتهای پیام/