سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدی: تیم‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال توجهی به بانوان ندارند

سرمربی تیم فوتسال بانوان راه آهن گفت: نمای بیرون تیم‌های پرسپولیس و استقلال بزرگ و خوب است وگرنه شرایط تیم‌های ورزشی بانوان در این تیم‌ها مناسب نیست.

جدیدی سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس که تازه با نام راه آهن در مسابقات شرکت می‌کند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در آستانه آغاز لیگ دهم نام پرسپولیس را داشتیم اما اصلا توجهی به تیم فوتسال بانوان نداشتند و مدارک تا روزهای آخر آماده نبود .
 
وی در ادامه تصریح کرد: تمام این اتفاقات در مدیریت رحیمی انجام شد و زمانی که وی از کار برکنار شد مدیران و مسئولان جدید تیم سرخپوش آب پاکی را روی دستمان ریختند و اعلام کردند که نمی‌خواهند در لیگ دهم تیم فوتسال بانوان داشته باشند.
 
جدیدی در مورد امتیاز تیم گفت: امتیاز این تیم به نام بنده بود و به صورت قراردادی با پرسپولیس امضا کرده بودم و در همین زمان آقایان استیلی و ابوالقاسم پور به تیم و من کمک فراوان کردند و با راه‌آهن قراردادی امضا کرده با نام راه‌آهن در لیگ 10 شرکت کردیم.
 
سرمربی تیم بانوان راه‌آهن در مورد وضعیت تیم بیان کرد: درست است که نسبت به تیم های دیگر لیگ تیم راه ‌آهن دیر بسته شد، بازیکنان قرارداد بستن، مدت تمرین کم بود ولی هر چه جلوتر برویم هم بازیکنان هماهنگ‌تر می‌شوند و هم نتایج بهتری کسب می‌کنیم و این هفته هم با انصار ولایت تبریز بازی داریم.
 
جدیدی در مورد تیم داری باشگاه‌های بزرگ ایران گفت: تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس شرایط اداره کردن تیم‌های بانوانشان مناسب نبوده و تیم‌های بانوان تحت‌الشعاع مردان قرار می‌گیرند و مسئولان اینگونه تیم‌ها نظارت درستی روی تیم‌های فوتسال و فوتبال بانوان ندارند تیم‌ها را به حال خود رها می‌کنند برعکس تیم‌های دولتی بزرگ،‌تیم‌های خصوصی در شرایط بهتری فوتبال و فوتسال بانوان  را اداره می‌کنند.
 
سرمربی فوتسال بانوان در پایان اظهاراتش در مورد داوری گفت: داوری نسبت به سال‌های قبل بهتر شده ولی داوری بانوان بی تجربه هستند و از شگردهای بازیکنان اطلاعی ندارند اگر داوران قبل از ورود به جرگه داوری بازیکن بودند می‌توانستند مطلوب تر قضاوت کنند در کل قضاوت‌ها بهتر شده، بهتر از این هم می‌تواند بشود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جدیدی ، پرسپولیس ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.