جهانشیر: اگر مشکلات ایذه حل نشده باشد بازی نمی‌کنیم

برگزاری هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان در شهر ایذه با مشکلاتی مواجه شد که به درگیری بین مسئولان تیم‌ها منچر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته اول لیگ فوتسال بانوان در ایذه با مشکلاتی مواجه شد که در پی آن منجر به درگیری‌هایی بین سرپرست، مدیرعامل و مسئولان شهر ایذه شد و علت اصلی درگیری‌ها این بود که آمبولانس‌های این بازی فاقد دستگاه شوک بود و در هفته پنجم تیم فوتسال بانوان سپیدرود گیلان مدعی شده که اگر این مشکلات رفع نشده باشد حاضر به بازی کردن نیست تا جان بازیکنان را به خطر نیندازد.

جهانشیر، سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ما در مورد وضعیت تیم سپیدرود بیان داشت: چهار هفته از لیگ فوتسال بانوان می‌گذرد و از این چهار بازی نه امتیاز کسب کرده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: لیگ دهم را با 3 بازیکن آسیب دیده آغاز کردیم و بازیکنان تیم سپیدرود جور این سه بازیکن را کشیده و با تمام وجود  بازی کردند امیدوار هستیم بازیکنان مصدوممان تا دو هفته دیگر به تیم ملحق شوند.

سرمربی تیم فوتسال گیلان در ادامه افزود: تیم سپید رود به دلیل مشکلات فراوان دیر بسته شد اما این مشکلات نمی‌تواند مانع هدف قهرمانی ما شود.

جهانشیر در مورد داوری لیگ فوتسال بانوان گفت: بهتر است فدراسیون به داوران فوتسال بانوان بیشتر توجه کند، یک اشتباه داور هزینه‌های گزافی را به هدر می‌دهد.

وی در ادامه افزود: داوری لیگ دهم نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده و امید آن را داریم که برای آموزش داورانمان تلاش بیشتری شود و هر لیگ جدید بهترین داوری نسبت به لیگ قبل را داشته باشد.

سرمربی تیم سپید رود در مورد بازی با تیم دانیال ایذه و مشکلات بوجود آمده این شهر گفت: اگر بازی در اهواز باشد خیلی بهتر است اگر بازی در ایذه انجام شود مشکلات فراوانی را هر دو تیم پیش رو دارند.

جهانشیر در ادامه تصریح کرد: زمانی که سپیدرود میزبان است تمام امکانات را برای تیم میهمان فراهم می‌کنیم و نماینده فدراسیون هم ناظر است پس توقع داریم تیم‌های میزبان سپیدرود تمام امکانات را فراهم کنند و اگر مشکلاتی که در بازی هفته اول تیم ایذه ادامه داشته باشد و آمبولانس‌ها فاقد دستگاه شوک باشند تا جایی که قانون اجازه بدهد بازی نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم جان بازیکنان تیمم را به خطر بیاندازم و اگر بدانم موردی جان بازیکنان را تهدید می‌کند مانع انجام این بازی می‌شوم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار