سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بادامچیان در جمع خبرنگاران:

همایش همگرایی با حضور آیت‌الله مصباح، نماد وحدت اصولگرایان/ اصلاح‌طلبان می‌خواهند به زور روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند

نایب‌رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه قطعاً اصولگرایان در سطح کلان به وحدت خواهند رسید، گفت: ناطق‌نوری جزء اصلاح‌طلبان نیست اما آن‌ها می‌خواهند به زور روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند که اشتباه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچیان" نایب‌رئیس جبهه پیروان در حاشیه اجلاس دبیران حزب مؤتلفه درباره لزوم همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ همایش همگرایی اصولگرایان با سخنرانی آیت‌الله مصباح نماد وحدت اصولگرایان است و اصولگرایان درباره مسائل کلان کشور اتفاق نظر دارند.

بادامچیان با بیان اینکه اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است، حضور اصولگرایان با سلایق مختلف را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این موضوع لازمه یک جامعه پویاست و ما دیدیم که آیت‌الله مصباح در جهت حفظ اتحاد و همگرایی اصولگرایان مؤثر بوده است.

نایب‌رئیس جبهه پیروان افزود: قطعاً اصولگرایان در سطح کلان به وحدت خواهند رسید.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که نشست سه‌جانبه آیات مصباح، موحدی‌کرمانی و یزدی را با نشست سه‌جانبه هاشمی، ناطق و خاتمی مقایسه کرد، گفت: ناطق‌نوری جزء اصلاح‌طلبان نیست و فعالیت انتخاباتی ندارد اما اصلاح‌طلبان می‌خواهند به زور روحانی، هاشمی و ناطق را به خود بچسبانند که اشتباه می‌کنند.

بادامچیان در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان همیشه با علما در ارتباط بوده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصاح ، طلبان ، ناطق ، نوری ، بادامچیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.