سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنگام ترک تهران؛

"بوپاشا" از پای‌بندی ایرانیان به ارزش‌های انقلاب اسلامی تجلیل كرد

مراسم بدرقه جمیله بوپاشا،بانوی مبارز الجزایری كه چند روزی را میهمان رسانه ملی در ایران بود، با حضور جمعی از مدیران صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، جمیله بوپاشا در مراسم بدرقه‌ای كه رسانه ملی برای وی برگزار كرد ضمن تشكر از میهمان‌نوازی مدیران صدا و سیما، مردم و مسئولان جمهوری اسلامی از پای‌بندی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی قدردانی كرد.

وی گفت:در كنار میهمان‌نوازی و رفتار گرم ایرانیان، ایران به ویژه تهران را بسیار زیبا دیدم  و پیشرفت‌های علمی و فنی در این كشور كاملا مشهود است.

وی به ملاقات‎هایی كه با زنان فرهیخته و مبارز ایران داشت اشاره كرد و گفت:زنان ایرانی مانند زنان مبارز الجزایر در دوران انقلاب و جنگ مبارزات ارزشمندی را در برابر ظالمان داشته‌اند كه مرور این مبارزات برای من جالب توجه بود.

وی احساسش از زیارت بارگاه امام رضا (ع) را بیان كرد و گفت:در این زیارت حالات معنوی خاصی به من دست داد كه در پی آن از اطمینان خاطر و آرامش وصف‌ناپذیری برخوردار شدم.

خانم بوپاشا افزود رسانه‌های غربی تلاش می‌كنند واقعیات جمهوری اسلامی را به گونه‌ای دیگر منعكس كنند،اما در این سفر از نزدیك با واقعیت‌های انقلاب اسلامی آشنا شدم و دریافتم تا چه حد هجمه‌های تبلیغی علیه این كشور در رسانه‌های غربی وجود دارد.

وی در پایان این سفر برای مردم و مسئولان ایرانی شادكامی و موفقیت آرزو كرد.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.