سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

شرکت‌های تعاونی به افزایش اشتغال در جامعه کمک می‌کنند

شرکت‌های تعاونی به عنوان یکی از بخش‌های تاثیرگذار در ایجاد اشتغال در جامعه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با اشاره به اهمیت تعاونی در جامعه گفت: تعاونی‌ها نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی جامعه دارند.

غریوی با بیان اینکه سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی ضرورت توجه به این بخش را بیشتر می‌کند، افزود: توجه به بخش تعاون موجب کارآیی نظام اقتصادی می شود .

این مسئول بررسی و حل مشکلات تعاونی‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: بخش تعاون دغدغه‌های جامعه را پاسخگو است‌ .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه کمیته تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال و راکد در استان زنجان به منظور بررسی وضعیت تعاونی‌های تشکیل شده است، یادآور شد: 30 درصد تعاونی‌های استان دارای مشکلاتی هستند که در قالب این کمیته مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد .

غریوی با بیان اینکه تعیین تکلیف تعاونی‌های غیر فعال ضروری است، ادامه داد: بیشتر مشکلات بخش تعاون ناشی از سایر بخش‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم تخصیص تسهیلات کم‌ بهره به تعاونی‌ها موجب ایجاد مشکلاتی برای آنها شده است، افزود: تسهیلات باید با بهره کمتری به تعاون‌های اختصاص یابد.

این مسئول بر ضرورت توجه به کارآفرینان به عنوان اقشار تاثیرگذار جامعه تاکید و خاطر نشان کرد :باید از شرکت‌های تعاونی کار آفرین حمایت‌های جدی صورت گیرد.



انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: زنجان ، شرکت ، تعاونی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.