سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت شهادت تعدادی از کارکنان نیروی‌ انتظامی

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور اطلاعیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم نیروی‌ انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در سانحه سقوط هواپیما تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور اطلاعیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم نیروی‌ انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در سانحه سقوط هواپیما تبریک و تسلیت گفت.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: خبر تأسف‌بار سانحه هواپیمای حامل تعدادی از کارکنان پرتلاش و خدوم و جان برکف نیروی‌انتظامی باعث تألم و تأثر فراوان گردید.
 
این اطلاعیه می‌افزاید: ملت شهید پرور ایران اسلامی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران هشت سال حماسه و ایثار و شهدای سانحه اخیر نیروی انتظامی در منطقه سراوان استان سیستان و بلوچستان، ضمن تجدید عهد و میثاق ناگسستنی خود با آرمانهای حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رمز تداوم حرکت سرافرازانه انقلاب را تمسک به ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از رهنمود های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همدلی بیش از پیش مردم عزیز کشورمان در مقابله با اشرار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌نماید.
 
در پایان این اطلاعیه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های محترم شهدای سانحه سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی انتظامی و تشکر از تمامی پاسداران و حافظان نظم و امنیت آمده است: در سایه امنیت ایجاد شده در جامعه توسط تلاشگران جبهه جنگ نرم و سخت که با هوشیاری و همت مضاعف و جهادی آنان بحمدالله، توطئه‌ها و تهاجم‌های ظالمانه دشمنان یکی پس از دیگری ناکام و نیرو‌های مسلح کشورمان و به ویژه مدافعان جان برکف و حماسه‌آفرینان نیروی انتظامی در قلوب مردم ولایتمدار ایران اسلامی عزیزتر و گرامی‌تر خواهند شد.
 
انتهای پیام/    
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.