سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد توسعه دانش بنیان دریایی معاونت علمی:

پایان نامه‌های دانشجویان رشته مهندسی دریا حمایت می‌شود

سیف گفت: پایان‌نامه‌های دانشجویان رشته مهندسی دریا تا سقف ۲۰ میلیون تومان مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، محمد سیف دبیر ستاد توسعه دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری نقش صنایع دریایی و توسعه اجتماعی و اقتصادی سواحل کشور طی سخنرانی گفت: این ستاد برنامه دارد از پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشجویان در رشته مهندسی دریا حمایت مالی انجام دهد. 
 
وی افزود: با توجه به اینکه دانشجویان فعال در حوزه صنایع دریایی و مهندسی دریا بسیار کم است. بنابراین یکی از برنامه‌های ما این است که از پایان‌نامه‌های دانشجویان حمایت مالی کنیم و اگر سازمان‌های مربوط به این حوزه نیز در این زمینه با ما همکاری کنند، می‌توانیم میزان حمایت از پایان‌نامه را تا سقف ۲۰ میلیون تومان افزایش دهیم. 
 
سیف تصریح کرد: در حال حاضر یکپارچگی لازم در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی در کشور وجود ندارد و آمارهای مربوط به حوزه دریا نیز پراکنده است. بنابراین این ستاد کتابی در قالب آمار نامه دریایی تدوین کرده که تا یک ماه دیگر این کتاب چاپ و منتشر می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آمارهای مربوط به حوزه دریا و دریانوردی سالانه تغییر می‌کند، بنابراین کتاب آمار نامه دریایی نیز سالانه تجدید چاپ می‌شود. 
 
وی در ادامه گفت: مهم‌ترین موضوعی که در این راستا در حال پیگیری آن هستیم مربوط به ترویج فعالیت‌های حوزه دریا و دریانوردی است که کارگروه ترویج در این ستاد راه اندازی شده است و در این کارگروه نمایندگانی از نهادهای مختلف حوزه دریا حضور دارند تا بتوانند برنامه‌ریزی لازم را برای ترویج این حوزه انجام دهند. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.