سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

دانشگاه‌ها باید بستر تولید علم در جریان توسعه کشور باشند

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس گفت : تولید علم باید سر مشق دانشگاههای کشور باشد زیرا تقویت ساختار علمی کشور به توسعه فعالیت های دانشگاهها و مراکز علمی بستگی دارد.

محمد زماهنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش دانشگاهها در توسعه کشور گفت : دانشگاهها با هر گرایش علمی نقشی مهم و تاثیرگذار در توسعه کشور در ابعاد مختلف علمی و فناوری با برخورداری از سیاست های درست و مدون دارند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : دانشگاه پیام نور شهرستان پردیس به عنوان حلقه ای از زنجیره علمی کشور در راستای اعتلاء و رشد و تعالی و توسعه ایران زمین سیاست های مدیریت خود را در راستای تولید علم بروی این مدار هدایت کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس با اشاره به این موضوع که دانشگاهها باید بستر تولید علم در جریان توسعه کشور باشد ،اضافه کرد :تولید علم باید سر مشق دانشگاههای کشور باشد زیرا تقویت ساختار علمی کشور به توسعه فعالیت های دانشگاهها و مراکز علمی بستگی دارد.

زماهنی در خاتمه اظهارداشت :دانشگاه پیام نور پردیس جهت تولید علم کمبودی ندارد و تنها از نداشتن مکانی مستقل رنج می برد که در این راستا مسئولان شهرستان به منظور رفع این خلاء قول های زیادی داده اند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.