سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

افزایش اجاره بهای خوابگاههای دانشجویی تا ۲۰ درصد /هیچ مجوزی در خصوص پانسیون‌ها دریافت نشده است

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم گفت: پانسیون‌ها از ما مجوز نگرفته‌اند و آئین نامه آنها مورد بازنگری جدی قرار گرفته‌اند که مرجع آنها دانشگاههای بهره بردار است.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون در حال تقسیم بندی خوابگاه‌های دانشجویی براساس شاخص‌ها هستیم چنانچه بازنگری در این رابطه صورت گرفته است.
 
وی افزود: در سال تحصیلی جدید میزان اجاره بهای خوابگاه‌ها ۲۰در صد افزایش داشته که به تمامی مراکز نیز ابلاغ شده است، البته در خصوص خوابگاههای خودگردان نیز باید استاندارد سازی شود تا قیمتهای عادلانه نیز صورت گیرد.
 
مطیعی تصریح کرد: در خصوص بحث پانسیون‌ها نیز باید بگویم که پانسیون‌ها از ما مجوز نگرفته‌اند و آئین نامه آن‌ها مورد بازنگری جدی قرار گرفته‌اند که مرجع آن‌ها دانشگاههای بهره بردار است.

وی اظهار داشت: در ‌‌نهایت در خصوص بحث تشکیل تعاونی خوابگاههای دولتی باید بگویم که به سمت سیستم عدم تمرکز در حال حرکت هستیم تا تعاونی خوابگاه داران شهرستانی تشکیل شود البته در این راستا حمایت و نطارت خوابگاههای غیر دولتی را به تعاونی منطقه ایی واگذار می‌کنیم که بعد از اخذ تایید از وزارت جهت جایگزینی آئین نامه قبلی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.