سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاسی با چه کسی عکس یادگاری انداخت؟/ جهانشاهی برای سرنگونی جمهوری اسلامی از هر شیوه‌ای استفاده می‌کند

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در سفر به اسپانیا و دیدار با رئیس باشگاه رئال مادرید گافی بزرگ و هم خانواده با اسمش داد که جای تعجب دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مذاکرات باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید پیرامون بازی دوستانه 2 تیم در تهران این مذاکرات از سر گرفته شود و البته به توافق هم رسید.

اما مهتر از آمدن ستاره‌های کهکشانی رئال مادرید به تهران موضوع عکس یادگاری آقای سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با یک واسطه در جلسه با رئال مادرید است.


این فرد کسی نبود جز "امیرحسین جهانشاهی" که قبلا هم در مذاکرات رویانیان مدیرعامل سابق با رئالی ها هشدار داده بودیم که این فرد یک معاند قسم خورده ایران اسلامی است و از عوامل موساد است اما به نظر می‌رسد کسی این هشدارها را جدی نگرفت و پس از این گاف بزرگ آقای سیاسی که این روزها خیلی دوست دارد تیتر یک روزنامه‌ها و مجلات و دیگر رسانه‌ها باشد در یک اظهار نظر عارفانه و عالمانه گفته‌اند "اطلاعاتی از این شخص ندارم وی فقط نگذاشت مذاکرات متوقف شود ونقشی در این قضیه نداشته است"

اولا که اگر جهانشاهی نقشی در مذاکرات نداشته قضیه عکس یادگاری و ... اسم کوچک صدا کردن چه بوده؟ و این فرد در این جلسه چه می‌کرده است؟

دوم اینکه آقای سیاسی گفته‌اند که وی را نمی‌شناختند!

واقعا بعید است مردم عادی ما در کوچه و بازار هم معاندین نظام را می‌شناسند و سابقه جهانشاهی این موضوع را نشان می‌دهد اما شما که به عنوان سفیر ایران و نماینده یک باشگاه دولتی به قول خودتان با 30 میلیون هوادار، چطور به خودتان اجازه دادید بدون اطلاع از افراد حاضر در جلسه، با آنها عکس یادگاری بگیرید و دور یک میز بنشینید؟

اینکه آقای رئیس هیئت مدیره ادعا می‌کند این نمی‌دانستم و نمی‌شناختم و کی بود کی بود من نبودم را بهانه می‌کند، عذر بدتر از گناه است.


جهت اطلاع آقای سیاسی و دیگر دوستانتان که خودشان را در همه موارد برتر از دیگران می‌دانند و به خودشان اجازه می‌دهند به جای دیگران هم تصمیم بگیرند.

بیوگرافی کامل این نوکر سرسپرده آمریکا و موساد را منتشر می‌کنیم شاید بالاخره شما ایشان را بشناسید اما آب رفته باز نمی‌گردد حتی اگر بازی با رئال مادرید را از دست بدهید.

امیرحسین جهانشاهی زاده شهریور ماه سال 1341 است. در دوران معاصر اعضاء خانواده وی همگی در دستگاه حکومت طاغوت پهلوی اول و دوم حضور داشتند و به نوعی جهانشاهی تربیت شده دست همان افرادی است که ایران را به یک کشور ضعیف و وابسته به استکبار ساخته بودند.
 
جهانشاهی تحصیلاتش را در رشته اقتصاد در فرانسه به پایان رسانده است و تا سال 1365 نیز به عنوان مشار و امور مالی در این کشور شاغل بوده است.
 
وی یکی از سرمایه‌گذاران کارهای بزرگ ساختمانی پاریس، مادرید و بارسلونا است و سرمایه‌گذار عمده در شرکت‌هایی از قبیل بویگ، لاگارده، آواس و ویوندی بوده است.
 
جهانشاهی که با گرفتن ژست طرفداری از حقوق بشر می‌داند و مذهبی‌ها را عامل آسیب‌های احتمالی ایران می‌خواند. وی در سال 2001 کتاب درهم شکستن استبداد سوم را منتشر کرد و اسلام را خطری جدی خواند.
 
امیرحسین جهانشاهی یک ایرانی است که تابعیت اسرائیل غاصب را دارد. وی 9 سال در رژیم صهیونیستی دوره‌های مبارزه با اسلام را دیده است.
 
وی خود بارها در طراحی حملات تروریستی و اقدامات خرابکاران در ایران مشارکت داشته است.
 
امیرحسین جهانشاهی در هر حال تاکید داشته است که «ما برای سرنگونن کردن نظام ایران از هر شیوه‌ای استفاده می‌کنیم.» اینها نکاتی چند از شخصی است که جاسوس موساد و دست‌پرورده اسرائیل غاصب است که آقای سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با وی عکس یادگاری گرفته است و افتخار می‌کند که ستاره‌های کهکشانی مادرید با واسطه‌گری وی به ایران می‌آیند.
 
آقای سیاسی عجیب است که جهانشاهی را نمی‌شناسید و حتی به هشدارهای زمان رویانیان نیز توجه نداشته‌اید. بازی با رئال مادرید مبارکتان باشد. اما گاف بزرگی دادید که از یک سیاسی بعید است.

 
و اما آن‌هایی که سیاسی را به ورزش آورده‌اند و ریاست هیئت مدیره را به وی داده‌اند باید یادشان باشد فوتبال یک نوع سیاست است و تاثیرش از خیلی بخش‌های دیگر بیشتر است.
 
سیاسی نیاز به یک کلاس سیاسی دارد که سیاست را بشناسد. اما این گاف، گافی بزرگ است و بیشتر از 30 میلیون تماشاگر پرسپولیس بیننده دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
سيد
۰۱:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
سياسي خيلي سياسي هست
منصور
۲۲:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
خود سیاسی هم خائن است سریعا باید از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شود.
هوشیار
۲۱:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
جای بسی تاااااااااااااااااااااااااااسف است.
سابور
۱۷:۴۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
متاسفم که همچین آدمایی توی باشگاه مورد علاقه ام هستند و زمام امور رو دست گرفتند
و تمام این مسائل رو از چشم آقای خادم می بینیم که با اینکه فوتبالی نیستند هیئت مدیره یک تیم فوتبالی را اشتباه چیدند و از مشاوره های هیچ کدام از بزرگان فوتبال این مملکت گوش ندادند و مرغشان یک پا داشت .
مهدی
۱۷:۱۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
واقعا برای تیم پرسپولیس متاسفم که همچین شخصی رو گذاشتن واسه رییس هییت مدیره.هرچی زودتر باید ایشونو اخراج کنن
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
ديده شدن به هر قيمتي يعني همين
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
هشدارهایی که در زمان رویانیان دادید رو کجا می شه دید
هادی
۱۲:۵۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
این جماعت هیچی از فوتبال نمی دونن وفقط پول رو می شناسن آخه بگو تو این گرونی ها وتحریم ها که مردم دستشون به دهنشون نمی رسه بازی دوستانه با رئال مادرید چه صیغه ای است آخه برو نگاه بازی بازیکنان پرسپلیس بنداز به زور وصدتا صلوات تیم های لیگ برتری خودمون رو هم نمی تونن ببرن.من که در تعجبم
فرهنگی
۱۲:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
مرگ بر اسراییل ما این بازی را نمی خواهیم
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
این اقای سیاسی چشم نداشت ببینه این دایه مهربان تر از مادر کیه ک داره مذاکرات رو پیش میبره....عجیبه والله....برکنارش کنید آقا
فاطمه
۱۱:۲۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
حالا باهاش چیکار میکنن؟اخراجش میکنن؟ راستی بهش همینقدر میتونن شک کنن که شاید خودش هم یه جاسوس باشه؟
مهدی
۱۰:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
این آقا فقط اومده تو پرسپولیس اسم در بیاره بره فقط داره به خودش خدمت میکنه و پرسپولیس شده پله ترقی این آقایون به قول بایرام اخراجی ها ما که عکس یادگاریمون گرفتیم ..
مجید
۰۸:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
لطفأ مغرضانه ننویسید: " به قول خودتان با 30 میلیون هوادار" . اولأ پرسپولیس اگر از 30 میلیون هوادار بیشتر نداشته باشد کمتر هم ندارد. دومأ آقای سیاسی خودش هم تحمیل شده از طرف وزارت به پرسپولیس و هواداران است.
سید
۰۸:۱۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
شما دیگه چجور آدمهایی هستید؟ واقعا اگر هم کمک کرده باشه تا بازی انجام بشه کار بدی کرده؟ همیشه توهم توطئه دارید چرا؟ زندگی رو هم به خودتون هم به همه سخت نگیر بولتن جان!!!!
مهرداد
۰۷:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
تابلو هست که می دونسته
چندساله سر پرسپولیس و ورزش فوتبال ایران بلا می آرن
باشه که در آینده گندش درآد
حسین
۰۷:۳۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
پرس پولیس را منحل کنید تادلتون راحت بشه
پرسپولیسی
۲۲:۴۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
جناب سیاسی بازی با کهکشانی های رئال مال خودت باشد. این تیم مال مردم است هرچند این روزها به کام شماست که با اموال بیت المال با کسانی عکس یادگاری میگیرید که برای آسیب رساندن به این مردم نقشه می کشند.ما با همان زمینی های شموشک نوشهر بازی کنیم بهتر است !!البته به جناب سیاسی نمی توان خرده گرفت باید این حرفها را به کسانی زد که سیاسی و سیاسی ها را وارد ورزش می کنند.
فخرالدین
۲۱:۳۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
این حرکات اگر غیر عمدی هم باشه که خیلی بعیده نباید ازسوی دستگاههای امنیتی بی جواب بمونه ،چون توهین آشکاری به حیثیت کشوره ووزارت ورزش ومجموعه دولت باید پاسخگو باشن / کمترین انتظار مردم فهیم ایران اینه که عوامل دخیل اخراج بشن
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
وقتي يك سرمايه دار و غير متخصص رئيس هيت مديره يك تيم پرطرفدار پرسپوليس مي شود همينه
ho3in
۲۰:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مایه ی خجالته سر تا پای فوتبال مارو ......... گرفته
بهنام
۲۰:۰۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
سیاسی یک تاجر و سرمایه داره جهانشاهی را باید از کجا بشناسه؟
این بنده خداها رفتن با پرز مذاکره کنن این وطن فروش هم اونجا بوده بعد دیدن ایرانیه و رابطه خوبی با پرز داره ازش خواستن تخفیف بگیره...
شما که دم از اسلام می زنید و می خواهید از اسلام دفاع کنید نمی دونید دروغ افترا تهمت....گناهه؟
مطمئنم نظرمو چاپ نمی کنید ولی منم این یارو را تازه فهمیدم کیه و چی کاره است یکم وجدان داشته باشید سیاسی با پرز برای بازی دوستانه با رئال توافق کرده و شما می خواهید به مخاطب بگید سیاسی با جهانشاهی برای سرنگونی نظام.....
من یکی از طرفداران خبرهای شما هستم ولی بعضی موقع ها شورشو در میارید
arash
۲۰:۰۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
من خودم یه پرسپولیسی داغ داغ هستم ، دو آتیشه. ...
اما اگه پرسپولیس پا روی اصول و خط قرمز های ما بزاره دیگه نمی تونم تحمل کنم . پرسپولیس رو چه کار به این ولگرد ها وسگ های اسرائیلی ؟ آقا ببینید با کیا عسک می ندازید؟ نباهاس با سگ ها ی غربزده عسک انداخ! اوفتاد؟ یا بندازم؟
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
ای بابا دیگه مهمتر از دیوید کامرون که نیست
مگر با روباه پیر ملاقات کردیم و خندیدیم اتفاقی افتاد . نگران نباش هیچ اتفاقی نمی افتد .
arash
۱۹:۳۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
این آقای سیاسی باید از مردم عذرخواهی کنه .
ابوذر
۱۹:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
با سلام حفظ ارزشهای نظام مهمتر از یک بازی تشریفاتی است
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
از وی انتظار بیشتری نیست .