رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی باید مسئله واسطه‌گری یک جاسوس موساد برای برگزاری بازی دوستانه بین پرسپولیس و رئال مادرید را بررسی و نتیجه را به ما اعلام کنند.

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من هم این موضوع را شنیدم اما بررسی مسئله واسطه‌گری جاسوس موساد برای برگزاری بازی دوستانه بین پرسپولیس و رئال مادرید مربوط به دستگاه‌های امنیتی است و انها باید این موضوع را بررسی کنند.

پورمختار در ادامه بیان کرد: به هر حال موضوع واسطه شدن یک جاسوس موساد برای برگزاری دیدار دوستانه بین پرسپولیس و رئال مادرید به کمیسیون اصل 90 نیامده تا آن را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش یک جاسوس موساد در برگزاری دیدار دوستانه بین پرسپولیس و رئال مادرید موضوع مهمی است و اگر این موضوع ثابت شود نگران کننده است و ما به این مسئله ورود می‌کنیم.

پور‌مختار در خصوص تخلف هیأت فوتبال استان تهران در خودداری ثبت الکترونیکی قرارداد بازیکنان لیگ دسته اول و دوم گفت: کمیته در حال بررسی این مسئله است اگر این موضوع برای فوتبال استان تهران ضرر داشته باشد آن را رسیدگی خواهیم کرد.

وی درباره فضای انتخابات هیأت فوتبال استان تهران عنوان کرد: ما نظرات‌مان را در مورد انتخابات هیأت فوتبال استان تهران به وزارت ورزش و جوانان دادیم تا ابهامات را برطرف کنند که به نظر می‌رسد اینکار را کردند. به هرحال تخلفی برای انتخابات آتی گزارش نشده تا ما از برگزاری آن جلوگیری کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش پرونده فساد در فوتبال را تا چند وقت دیگر کامل و در صحن علنی مجلس آن را قرائت می‌کنیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پورمختار ، جاسوس ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار