سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله علیخانی خبر داد؛

"مستانه" بعد از "خواب زده‌ها" مهمان سینما آفریقا خواهد شد

فیلم "مستانه" هیچ ربطی به اتفاقات پیشت پرده‌ی سینما و حرفه‌‌ی بازیگری ندارد.

عبدالله علیخانی، تهیه کننده‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون اکران فیلم سینمایی "مستانه" گفت: این روزها همه‌ی مردم درگیر معضلات و مشکلات اجتماعی زیادی هستند و روابط اعضای خانواده و دغدغه‌های مشترکشان مسئله‌ای است که نیاز به تامل دارد.
 
وی در ادامه افزود: فیلم "مستانه" به تفسیر مسائل و مشکلات موجود در جامعه می‌پردازد. فرقی نمی‌کند پزشک باشی یا بازیگر، مهندس، معلم و هر شاغل دیگری در وهله‌ی اول عضو جامعه‌‌ای است که دغدغه‌های انسانی زیادی دارد.  ما در فیلم "مستانه" نحوه‌ی رویارویی با مسائل و معضلات را مطرح کرده‌ایم.
 
تهیه کننده "مستانه" خاطرنشان کرد: برای مثال دعوا‌های خانوادگی در هر قشری از جامعه جریان دارد و بازیگران از این قضیه مستثنا نیستند.  فیلم "مستانه" هیچ ارتباطی به حواشی سینما و حرفه‌ی بازیگری ندارد و به هیچ فیلم دیگری شبیه نیست.
 
تهیه کننده‌ی "زن‌ها فرشته‌اند" خاطرنشان کرد: "مستانه" کاراکتری است که همچون دیگر افراد دچار تلاطم‌های زندگی می‌شود و در طوفان حوادث قرار می‌گیرد. خوشبختانه این فیلم به دلیل نداشتن مشکل فنی و فیلمنامه بدون سانسور از وزارت ارشاد مجوز گرفت و به زودی و بعد از فیلم "رستاخیز" در سینما آفریقا اکران خواهد شد.
 
علیخانی در خصوص پیش بینی‌اش از رضایت مخاطبان نسبت به فیلم "مستانه" گفت: سال 93 سالی سرشار از فیلم‌های با کیفیت و سطح بالا بودن و بدون شک "مستانه" برای خود نمایی راه سختی را در پیش دارد، اما به عنوان یک تهیه کننده امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان را کسب کنیم و بازده خوبی را داشته باشیم.
 
وی در پایان اظهار داشت: "سحر دولت شاهی" در نقش مستانه بسیار متفاوت با سایر آثارش ظاهر شده و از دیگر بازیگران این کار میلاد کی مرام، باران کوثری، آتیلا پسیانی و فرهاد اصلانی هستند.

 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.