سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

مشکل رافخایی در کمیته انضباطی حل می‌شود

سخنگوی باشگاه ملوان انزلی با بیان اینکه وضعیت رافخایی به‌زودی حل می‌شود، گفت: کمیته انضباطی باشگاه در نشستی موضوع را بررسی و حل می‌کند تا رافخایی به تمرینات ملوان باز گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، ارسطو عزتیان با بیان اینکه جلسه تمرینی بازیکنان ملوان بندرانزلی عصر امروز برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل بارندگی شدید در انزلی و آب‌گرفتگی در ورزشگاه تختی انزلی این تمرین در زمین حسن‌رود برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در این تمرین استوان موسیلوویچ که به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شده به صورت رسمی معارفه و آغاز به کار می‌کند، افزود: تمرین ملوانان از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر دیروز برگزار شد.
 
سخنگوی باشگاه ملوان انزلی با بیان اینکه وضعیت رافخایی به زودی حل می‌شود، گفت: کمیته انضباطی باشگاه در نشستی موضوع را بررسی و حل می‌کند تا رافخایی به تمرینات ملوان بازگردد.
 
مجید صالح مربی سابق تیم استقلال تهران و تیم ملی نیز به عنوان مربی تیم ملوان و دستیار نخست استوان موسیلوویچ انتخاب شد.
 
موسیلوویچ در تیم‌های مختلفی مانند ستاره سرخ بلگراد، افسی موبیلیچ بلگراد، افسی ملادی رادنیک، وایت ایگلز تورنتو، افسی موگرن مونتنگرو، ان کی دومزال اسلوونی و اف‌کی‌راد صربستان به‌عنوان مربی و سرمربی مشغول به کار بوده است.
 
نصرت ایراندوست سرمربی سابق ملوان پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ برتر از این نیم برکنار شد.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.