سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی؛

مسئولان امکانات رفاهی و اشتغال نابینایان را فراهم کنند

امام جمعه موقت تکاب گفت: مسئولان نظام باید وسایل رفاه و اشتغال نابینایان را در کشور فراهم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام محمدرضا عبدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تکاب، با تبریک هفته ولایت و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی(ع) همواره در کنار حضرت محمد(ص) بوده و با ایشان رشد کرد و نبی مکرم اسلام(ص) هیچگاه در رفتار و کردار حضرت امیرالمومنان(ع) حرکت نادرستی ندید.
 
عبدی با اشاره به روز جهانی استاندارد افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید ضمن تکیه بر تولیدات داخلی، کیفیت کالاهای خود را افزایش دهیم تا رقابت جهانی در این زمینه ایجاد شده و مردم نیز به استفاده از کالاهای بومی رغبت نشان دهند.
 
امام جمعه موقت تکاب به روز جهانی عصای سفید اشاره و تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه حل مشکلات و تامین رفاه و اشتغال نابینایان را بر عهده داشته و مردم نیز باید در مواجهه با افراد روشن دل به آنها کمک کنند.
 
وی با اشاره به سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و با تشکر و قدردانی از زحمات آن‌ها گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) فتنه‌ها و آشوب‌های معاندان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را به دقت زیر نظر گرفته و هر زمانی که دشمنان قصد پیاده‌کردن نیت‌های شوم خود را دارند با هوشیاری با آن‌ها مقابله می‌شود.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.