سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی مهر:بازیکنان از غرور خود لطمه خوردند

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت:این بازی باعث شد بازیکنان ما بفهمند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. من معتقدم می‌توانیم به خودمان بیاییم و از بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ایران علی دوستی بعد از شکست 2 بر یک تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال آسیا مقابل تایلند،‌ گفت: ما و تایلند در یک هتل هستیم. وقتی بچه‌های ما بازیکنان تایلند را دیدند به خاطر جثه کوچک آنها حسابی روی این تیم باز نکردند و با خودشان گفتند به راحتی این بازی را می‌بریم. همین موضوع نقطه ضعف ما شد و از آن ضربه خوردیم.
 
وی در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای بازی‌های بعد دارد گفت: بازی اول را باختیم و کار ما سخت‌تر شد. اما فوتبال روزهای سخت هم دارد. باید مرد روزهای سخت باشی و مانند ناخدایی که کشتی‌اش در طوفان گرفتار شده چاره‌ای پیدا کنی. ما دو بازی دیگر داریم و هنوز شانس صعود را از دست نداده‌ایم. این بازی باعث شد بازیکنان ما بفهمند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. من معتقدم می‌توانیم به خودمان بیاییم و از بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم.
 
*ساسوم پوبرازرت، سرمربی تایلند هم در نشست خبری پس از این بازی گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد اما صدایی از درون من می‌گفت که می‌توانیم برنده باشیم و من به این صدا گوش کردم. به بازیکنانم گفتم ما برای تفریح به میانمار نیامده‌ایم، آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید با تمام وجود فوتبال بازی کنید نگران نتیجه نباشید. نتیجه هر چه شد مسئولیتش با من.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، نوجوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ارشیا
۰۹:۱۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
اینم از مرباهای ایرانی که شما و تیم مایلی سنگشان را به سینه میزدید
حسین
۲۳:۲۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
با احترام به آقای دوستی مهر ولی مگه بازیکنان قهرمان جهان یا آسیا هستن که غرور داشته باشن باخت باخته دیگه توجیح ندارههيف پارتی نداشتم که تو تیم باشم