سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرسندنیا: برگ برنده استقلال، قلعه نویی است

مدافع هافبک استقلال می‌گوید با وجود چند تیم مدعی قهرمانی، استقلال با حضور قلعه نویی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا خرسندنیا درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: 3 بازی را با بدشانسی پشت سر گذاشتیم و در حالیکه تیم برتر زمین بودیم اما موقعیتهایمان تبدیل به گل نمی‌شد و شکست می‌خوردیم اما توانستیم برابر ملوان منسجم ظاهر شویم و با کسب یک پیروزی خوب به تعطیلات برویم. با این نتیجه باز هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم و می‌خواهیم در مسیر قهرمانی حرکت کنیم.

مدافع هافبک استقلال درباره مدعیان این فصل قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: البته تیم‌های زیادی برای قهرمانی شانس دارند اما ما امیر قلعه نویی را داریم که خود این موضوع بزرگترین برگ برنده ی ما است. همچنین استقلال این فصل بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که باعث می‌شود شانس تیم برای کسب عنوان قهرمانی از دیگر مدعیان بیشتر باشد.

وی ادامه داد: البته تیم‌های خوب در لیگ زیاد است و لیگ بسیار رقابتی است و بزرگترین مشکل ما این است که تمامی تیم‌ها برابر استقلال با انگیزه خاصی وارد میدان می‌شوند. تمام بازی‌ها برای استقلال از الان فینال است و ما باید با این تفکر وارد میدان شویم که بازی‌ها مانند بازی‌های جام حذفی است و اجازه اشتباه کردن نداریم.

خرسند نیا در پایان و درباره رویارویی با تیم سابقش اظهار کرد: بازی با پدیده برای من مانند دیگر بازی‌ها است. من متولد مشهد هستم و از پدیده به استقلال آمدم اما اکنون بازیکن استقلال هستم و به این تیم تعهد دارم. من به پیراهن آبی استقلال عرق دارم و تنها موضوع مهم در این بازی برای من پیروزی استقلال و کسب 3 امتیاز است. پدیده تیم بسیار خوبی است اما ما نمی خواهیم در این بازی امتیازی از دست دهیم.

انتهای پیام/

منبع:سایت باشگاه استقلال



       
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.