سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عملکرد کاروان ورزشی در بازی‌های آسیایی رضایت بخش بود / مسئولان ورزش برای بازی‌های آینده باید برنامه ریزی کنند

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: کاروان ورزشی ما در بازی‌های آسیایی یک مدال بیشتر نسبت به دوره گذشته بدست آورد عملکردشان تا حدودی رضایت بخش بود.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کاروان ورزشی ایران در این دوره از رقابت‌ها مدال‌هایش افزایش یافت اما نتوانست جایگاه چهارمش را حفظ کند.
 
گروسی در ادامه بیان کرد: رتبه پنجم کاروان ورزشی ایران نشان می‌دهد که کشور‌های دیگر بیشتر تلاش کردند و انتظار داریم که مسئولان ورزش در دوره‌های بعدی از رشته‌های مدال آور حمایت بیشتری کنند.
 
 وی تصریح کرد: به هر حال افزایش مدال‌ها توسط کاروان ورزشی ایران نشان می‌دهد که تیم های  ورزشی تلاش خوبی کردند و عملکرد‌شان رضایت بخش بوده است.
 
گروسی در ادامه بیان کرد: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم باید برای بازی‌های المپیک و آسیایی که چند سال دیگر برگزار می‌شوند.
 
** از همین الان باید برنامه‌ریزی کنند

وی درباره حضور گودرزی در بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: حضور گودرزی در این دوره از مسابقات خوب و مؤثر بوده و قوت قلب ورزشکاران بود. به هر حال گودرزی و هاشمی رؤسای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید یک جمع‌بندی نسبت به این مسابقات داشته باشند و نقاط ضعف و قوت رشته‌های ورزشی را شناسایی کنند و با برنامه‌ریزی منسجم باعث ارتقای ورزش شوند.

گروسی تصریح کرد: قزاقستان و هند جزو حریفان اصلی ایران در دوره‌های بعدی بازی‌های آسیایی هستند. آنها از همین الان برنامه‌ریزی منسجم و درازمدت می‌کنند و مسئولان ورزش ما هم باید از همین الان برنامه‌های منسجمی داشته باشند تا در دوره‌های بعدی رتبه ایران ارتقاء یابد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره حضور وی و چند تن از مسئولان در بازی‌های آسیایی گفت: به هر حال ما در آنجا با چند تن ازمسئولان ورزش کشورهای مختلف تبادل نظر کردیم تعامل دولت و مجلس باعث می‌شود که ورزش کشورمان پیشرفت بیشتری داشته باشند.

گروسی در مورد واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی عنوان کرد: به هر حال خصوصی‌سازی این دو باشگاه در قانون بودجه تصویب شده است و باید طی چند سال آینده صورت بگیرد. اگر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند آن وقت این باشگاه‌ها می‌توانند در سایر رشته‌ها همچون فوتبال فعالیت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلساتی بین وزارت ورزش و اعضای فراکسیون ورزش برگزار شده است تا هر چه سریع‌تر تکلیف خصوصی‌سازی این دو باشگاه مشخص شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، ورزش ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.