ملی پوزن وزن 80 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:از این که در بازی های آسیایی اینچئون با کسب مدال طلا هموطنانم شاد شدند و همچون مسابقات جهانی شرمنده آنها نشدم خیلی خوشحال هستم.

حبیب اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در مسابقات جهانی هم به دنبال کسب مدال آن هم از نوع طلا بودم که در رقابت مقابل سلوق جبی ترک نمی دانم چرا داوران در تایم دوم علی رغم آنکه من سه دقیقه حمله کردم هیچ اخطاری به این کشتی گیر ندادند تا در عین ناباوری وداعی تلخ با این مسابقات داشته باشم.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ایچئون تصریح کرد:پس از پایان رقابت های جهانی با توجه به زمانی کوتاهی که فرصت داشتیم تمریناتم را در خانه کشتی دنبال کردم و از خدا خواستم کمکم کند تا در بازی های آسیایی با یک مدال خوشرنگ بتوانم دل مردم را شاد کنم که خوشبختانه و به لطف حق این مهم محقق شد.
 
وی درباره کشتی سعید عبدولی مقابل حریف کره ای نیز اظهار داشت:در رقابت سعید با فرنگی کار کره ای آنقدر واضح حق خوری شد که فکر می کنم دیگر جای بحثی باقی نمانده باشد؛دوربین های تلویزیونی فنون ناب کشتی که نماینده شایسته کشورمان به درستی اجرا کرد را به خوبی نمایش دادند ولی متأسفانه اعمال نفوذ کره ای ها باعث شد داوران عدالت را زیر پا بگذارند.
 
اخلاقی با بیان این که کره ای ها از حق میربانی سوء استفاده کردند ادامه داد:متأسفانه کره ای ها حق بچه های ما را در بازی های آسیایی در بسیاری از رقابت ها ضایع کردند،مجتبی کریم فر هم با ناداوری به مدال طلا نرسید، حسن رحیمی در آزاد به راحتی می توانست به مدال برسد و حتی در سایر رشته ها نیز کشور میزبان با ناداوری به نتیجه رسید که این موضوع در ورزش واقعاً جای تأسف دارد.
 
دارنده مدال برنز جهان درباره این که از این پس چه برنامه ای را برای خود در نظر دارد گفت:من تابع تصمیم و نظر کادر فنی هستم اما به هر حال با توجه به دو رویداد سنگین که پست سر گذاشتم و روزهای طولانی که در اردو های تیم ملی بودم در حال حاضر باید کمی به زندگی شخصی خادنوده ام رسیدگی کنم و پس از استراحت در بار دیگر در خدمت ورزش اول کشور خواهم بود،امیدوارم تا المپیک 2016 بتوانم در کنار کشتی باشم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، اینچئون ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
دم همه مدال آوران اینچئون گرم.
آخرین اخبار